Ulkesh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Satt og ante fred og ingen fare, DC++ og winrar kjørte vel. Plutselig kom det opp en boble med "Fil eller Mappe XXXX er uleselig, Kjør Chkdsk". Gikk ut i cmd, og kjørte en chkdsk /f på tre disker ved neste oppstart, og rebootet. To disker hadde feil, og omlag 250 GB ble gjennopprettet. Hvordan kan dette bare skje plutselig ? Har Samsung Spinpoint 160 og WDC 200 GB disker, ikke mer en 1 år gamle. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 To disker hadde feil - ikke tilfeldigvis begge WD diskene? Har hatt mye rare problemer og krasj med WD og WD får stryk karakter på kvalitet i min karakterbok. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg støtter den ! :!: Men det er snakk om synkron-feil på en Samsung Spinpoint 160 GB og en WD Mills Caviar 200 GB. Litt skummelt. I følge chkdsk har det feil i noe indexer, osv. Har forresten mistet to WD disker på to år. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Der skjedde det igjen.... Omlag 100 filer på WD disken har ødelagts, og ble gjennopprettet av chkdsk ! Hva skjer med diskene mine ? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Sikker på at det ikke kan være noe annet enn diskene som er årsaken til feilene? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det er et standard problem med SpinPoint og WD disker. Enkelte Komponenter Passer Dårlig Sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå