kebabber Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hei Kjøpte meg et Gainward Geforce4 Ti4400 og alt var fryd og gammen helt til jeg satte det i maskina. To sekunder etter at jeg hadde startet den, var det eneste som viste seg på skjermen masse små, vertikale striper i forskjellige farger. Maskinen booter helt fint. Har den siste oppdateringen av bios til hovedkortet (Epox 8KHA+), og de siste Via4in1 driverne. Noen som har hatt lignende problemer og vet hva det kan være? Bare å få et nytt kort med en gang? Takker for eventuelle svar. Lenke til kommentar
bluestone Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Ja få deg ett nytt tvært,,, Høres ut som ett "fucka" kort :sad: Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 hadde det samme problemet med et matrox kort en gang. tok det ut for og sitte på noen andre kjøleribber, og når jeg satte det inn igjen så var det fullt av striper på skjermen fant ut at det var føkka etter mye prøving fram og tilbake. bossa det for det kunne ikke fixes og kjøpte meg gf3 istedet. så deet er nok noe fokka der ja, jeg ville sent det tilbake på garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå