Eirim Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Noen som har den maskina og fått tv ut til fungere ? Jeg prøvd alt mulig av innstillinger men får ikke tv ut til virke. Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Jeg har en slik! Og jeg fikk bilde på TV'en med en gang, så jeg skjønner ikke hva du mener med at du har prøvd allt mulig. Hva har du prøvd? Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 http://support.euro.dell.com/no/no/kb/docu...S_PNT_P3CT_8100 Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg har en Cinet maskin med akkurat samme problemet... Kanskje det bare er en feil som dukker opp her og der? Kanskje det bare funker med nye maskiner? Lenke til kommentar
chaltione Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Hvilket os har du? Bruker du Windows XP får du det ikke til uten å miste noen funskjoner eller miste litt stabilitet. Lenke til kommentar
roroem Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hva mener du med med å miste noe under Win XP? ustabilitet? Hva er det egentlig du mener? Når det gjelder TV-UT så er driverne til skjermkortet som må konfigueres, som regel er tv-ut satt til 'NTSC', I Norge så er det 'PAL' vi bruker og Twin Wiew må være enabled...... Det er også enkelte som må oppdatere skjermkortet sitt fordi de ikke finner noen opplysninger under skjerminnstillingeravansertNvidia GeForce2 Go`. Rob Lenke til kommentar
S][eridan Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hmmm.. jeg sliter med twinview på min inspiron 8000. Får ikke klonet skjermen.. tv'en blir bare som en "ekstra" skjerm.. sånn at jeg kan ha enkelte ikoner på tv skjermen feks. Aner du hvordan jeg får enablet kloning i winxp geforce2 go! drivern? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Det er en del problemer det de, min fungete før, også funka den ikke. Jeg fikk byttet hovedkortet og skjermkortet, det funka mens jeg testa den, og nå fungerer den ikke mer. Lurer på hva som kan være galt... Lenke til kommentar
goggi Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 trodde ikke det var mulig å ha bilde på både tv og pc-skjerm samtidig med geforce gfx-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå