Nimzo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Så at dette har kommet ut nå.. spørsmålet er bare hvordan funker det? Kjøper man det i butikken? Er det browserbasert?? Gikk til www.cm-online.nouten at det hjalp så mye.. her kan man kun logge inn, ikke registrere seg, og ingen info om hvordan man får tak i spillet. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 50 kr måneden er litt drøyt for et tekstbasert spill synes vertfall jeg... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Da kjøper jeg heller WOW. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Da kjøper jeg heller WOW. Ja for de spillene kan jo virkelig sammenlignes..... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Gidder ikke betale 50kr måneden for å spille CM Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Da kjøper jeg heller WOW. Ja for de spillene kan jo virkelig sammenlignes..... Har jeg sagt det kanskje? Jeg mente at jeg heller betaler en liten slant i måneden for WOW, enn å betale 50,- i måneden for cm online. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Når tråden er om CM, og du kommer og nevner WoW så kan det tolkes sånn. Og for CM-fans så er sikkert de 50kr det koster med verdt enn det det koster for WoW... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Når tråden er om CM, og du kommer og nevner WoW så kan det tolkes sånn. Og for CM-fans så er sikkert de 50kr det koster med verdt enn det det koster for WoW... Jada jada, skjønner hva du mener, men jeg håper du skjønte hva jeg mente å. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Jeg synes det høres ut som en veldig spennende spillidé. En spillidé jeg for øvrig har hatt i mange år. Veldig moro å se at det nå er en realitet. Høres moto ut å begynne på bunnen, og en dag jobbe som manager for topplagene. Er dog ikke helt overbevist om tidsaspektet. En dag i virkeligheten er én dag i spillet, og du spiller rundt to kamper i uken. Det kan bli litt kjedelig vil jeg tro, og kan det rettferdiggjøre 50 kroner i måneden? Endret 24. februar 2005 av Erling E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå