Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er slettes ingen dom ide! faktisk en av de bedre ideene jeg har hørt på casemod forumet (jeg er her ikke så grusomt ofte som du kanskje forstår, men sniker her iblant)

6612343[/snapback]

Har en 30cm hvit katode i kabinettet i "sjefs-pc'en", med eneste formål:arbeidslys. Veldig kjekt, maskinen trenger jo stadig litt service eller småfiks, helst på lan eller midt på natten generelt :roll:

Jeg stemmer definetivt for ku! eller kanskje du burdu finne tak i et kuskinn og spikre fast skinnet rundt den?

6612343[/snapback]

Det burde ikke være noe noe problem da LOZER bord på en vaskeekte gård, med tilhørende dyr (ja kuer og :D)

6612680[/snapback]

Hmm. Skulle tenkt på det i går, kun tatt skinne fra ei stooor ku, men er jo litt jobb å flå et dyr... :(

Kanskje ide til en senere casebuild/casemod :love:

edit: (tror jeg holder meg til maling, hehe)

edit 2: Har tenkt på katteskind før, men blir fort litt upopulær for sånt.... :whistle:

Er det MIST frostbite vifter?

6610177[/snapback]

Ja, men jeg tror akkurat de har gått ut av microplex sitt sortiment nå... Ganske tilsvarende MIST vifte, 16.5 dB(A), Klar plast (de er jo lekkre :dribble: )

6612269[/snapback]

Nettopp gått ut av MP sitt sortiment? :dontgetit: Det er snakk om at de gikk ut for over et år siden.

6612687[/snapback]

Uttrykte med litt uheldig der ja, tenkte ikke over at ordet akkurat snek seg inn. - Kombinert med at det er lenge siden jeg har sett på 120mm vifter på Microplex (merket jeg her om dagen :ermm: )

LOZER

Endret av LOZER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Montering forts.

43.jpg

Ble ening med meg selv om at jeg måtte ha noe som stivet av dørene slik at den ikke skulle bøye eller vri seg...

44.jpg

Nærbilde.

45.jpg

Her er låsen som skal holde høyre sidedør (sett forfra). Tenkte lenge på å gjøre det slik at den var fastskrudd (hadde forenklet hele kabinettet, spart litt jobb - og det er lettere å få det pent - fritt for glipper ol.), men valgte dør for å forenkle montering av harddisker og cdrom.

46.jpg

Hengsel

48.jpg

Power (gul) og Harddiskled (orange), Lian Li sett.

49.jpg

Systemhøytaler og "felleskopling". Det er en annen del med de små kontaktene som kobples til hovedkortet. Slik at man kan feste dem på utsiden, så trenger man bare koble i kontakten på bildet når hovedkortet er i kabinettet. Så slipper man å tukle med de små kontaktene inni der...

50.jpg

Låsen. hadde litt dårlig tid på slutten og kom bare innom en låsesmed hvor det jobbet en assisten, så jeg måtte nøye meg med en lås som måtte monteres oppned :(

For meg er det egentlig ikke så farlig...

51.jpg

Her er jeg igang med å lage hull til låsen...

:innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...