tbartnes Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vet ikke om dette er rett forum for dette, men jeg prøver en post. Er på utkikk etter klistremerker man kan skrive på i en vanlig skriver. For å klistre på en bil eller lignende slike som f.eks N for Norge, en navnelogo eller lignende. Er også på utkikk etter klistremerker man kan ha på vindu, altså plast med skrift på som kan skrives ut på en vanlig skriver (hvis det finnes da...) Noen som vet om noen butikker som selger slikt? Er takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Biltema har. Vet ikke hvor værbestandige de er men. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Veit nå ikke helt om det her er en casmod men... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har du sett hos den lokale bokhandleren? Jeg hadde noen papirklistremerker en gang, som jeg skrev ut på. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Veit nå ikke helt om det her er en casmod men... Den skal under foto. Nesten alle bokhandlere selger dette. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Flyttes til Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier Er den mest fornuftige kategorien eg kjem på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå