DesertGlow Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 TEST: JoS MP-400: Liten og lekker Jens of Sweeden har forsøkt å plassere seg i det eksklusive MP3-spillermarkedet og konkurrerer i stor grad med markedsleder iRiver. På papiret ser MP-400 ut til å kunne gi konkurrentene hodebry. Les artikkelen her Lenke til kommentar
gotark Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 God review. Kunne kanskje nevnt litt på dette: Finnes visst i 24k gull og chrome også. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg får alltid assosiasjoner til Tom of Finland når jeg leser Jens of Sweden. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Overpriset.... alt for mye. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er kanskje egene preferanser, men jeg er glad i å høre på radio. Og kunne tenkt meg bedre gjennomgang av radioen. Både kvalitet batteriforbruk og hvordan den er å stille inn. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Et avsnitt om radio er lagt til. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Takker, det er ypperlig. Lenke til kommentar
tazmaniac Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vil bare nevne en annen mp3-spiller som stiller i det samme segmentet, iAudio U2. Bestillte denne spilleren selv like før jul og har aldri vært mer fornøyd med et elektronikkprodukt. Dere bør absolutt prøve å få testet denne spilleren. Rimelig dyr i Norge gjennom naf-butikken, og da bare som en 256mb utgave, men bestiller du hos www.shopsuntec.com sender de villig til Norge, min utgave 1gb kostet meg ikke mer enn 1600 spenn...med ekstrautgiftene. Se også cnet.com for et review av spilleren, beste spilleren i 2004! Måtte bare få det ut, alt for lite snakk om iAudio produktene, kan jo nevne kjæresten min sin spiller også, en iAudio G3, 50 timers spilletid på et AA batteri, og samme utrolige egenskapene! 50(!) timer da dere! Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Nokk en bra test Den var fryktlig overprisa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå