Gå til innhold

Registreres henting av pakke?/ece-erfaring


Anbefalte innlegg

Har sendt en pakke i retur til ECE.

Det siste jeg ser av på sporing er: 10.02.05 08.10 Ankommet postkontor 3201 SANDEFJORD SANDEFJORD

 

Registreres det der at den har blitt hentet? For, jeg er alvorlig bekymret hvis tilfellet er at pakken ikke er hentet enda; de har sagt til meg at de ikke skjønner hvorfor pengene ikke er tilbakeførst osv, og at de "undersøker saken." Men om de ikke har hentet den enda, hva da?

:(

 

Edit: Leif, master of language

 

Edit2: Jeg redigerte topic til å henvise til Ece; først var jeg bare usikker på om henting av pakke ble registrert. Min erfaring med Ece hadde jeg tenkt å legge i en egen tråd. Men da Ece selv sporet opp denne tråden og valgte å svare her, så forandret jeg topic og la inn (foreløpig) erfaring.

Endret av Skarphedin Olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
11.02.05  20.34 Innlevert postkontor  7045 TRONDHEIM 

14.02.05  12.43 Innlevert postterminal  7007 TRONDHEIM 

15.02.05  11.11 Registrert omlastingsterminal  3169 STOKKE 

16.02.05  11.59 Utlevert  3169 STOKKE  DT OMRÅDE STOKKE 

 

Sånn ser det ut når en pakke har kommet frem til motaker

Lenke til kommentar

Her har det skjedd en feil ved utlevering av pakker via posten. Vi har utkjøring av pakker fra Posten Bedrift, men i denne saken har pakken blitt lagt på postkontor noe vi ikke får beskjed om, da lager ligger eksternt i forhold til salgsavdelingen.

 

Beklageligvis har dette medført en stor forsinkelse av behandlingen av denne saken. Og skjønner at dette har medført frustrasjon hos kunden.

 

Saken er nå manuelt kjørt i mellom vårt system, slik som jeg ble enig med kunden på telefonen 23.02.05. Og alt skal nå være ordnet opp i, slik at kunden nå får tilbake pengene sine.

 

Mvh Roar V. (ECE as)

Lenke til kommentar

Det skjedde vel to ganger at saken skulle undersøkes, og jeg oppringes, uten at noe skjedde.. Men, det 24.02 ble jeg kontaktet, og fikk informasjon om hva som hadde skjedd og hvordan det skulle løses; denne gangen ble det profesjonellt behandlet. (Om det var fordi jeg den 23.02 hadde nevnt at mine erfaringer kom til å ende opp her vites ikke. ;) ) Og allerede i dag fikk jeg som etterspurt en bekreftelse per brev på pengene jeg skal ha gjenbetalt. Veldig bra av Ece. Et skår i gleden finnes derimot, Ece har ikke fått med seg at ved retur, ikke angrerett, skal kunden også få refundert sine portoutgifter; disse har ikke blitt oppført i summen som skal tilbakeføres til meg. Jeg kommer tilbake her til hvordan Ece velger å håndtere det.

 

Avslutningsvis og tross forsinkelse, må jeg si meg ganske så fornøyd med Ece. Grunnen til at jeg returnerte varen, en lcd-skjerm, var pixelfeil. Såvidt jeg har forstått kan graden av hjelpsomhet ved slike mangler variere ganske mye mellom de forskjellige webshoppene, og her var Ece eksemplarisk; det var ikke noe problem å få returnert skjermen. Og om dette er symptomatisk for hvordan de velger å behandle kundene sine, kan jeg ikke noe annet enn å anbefale butikken på det varmeste. Hvem er det ikke som er nervøse for døde pixler ved lcd-kjøp?

Dessuten, som det har blitt påpekt av andre ved forumet her før, så er det tross alt et par ledd mellom kjøper og webshop som ingen av de to rår med - posten f.eks. Og såvidt jeg kan forstå, er det nettopp slike mellomliggende ledd og faktorer som har vært kilden til min frustrasjon i denne saken, ikke Ece. :thumbup:

 

Edit: Leif, den slyngelen.

Endret av Skarphedin Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...