HoaXed Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Heisann.. Har nå laget ett utganspukt til en samleside for de prosjektene jeg driver med for tia.. Vil gjerne ha respons og gjerne tilbakemeldinger om forbedringer osv..? Link: www.hoaxed.net Innholdet vill komme under menyen ... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Elsker den. Menyen var litt stor da... Kan bli slitsomt å lese sider med mye innhold, dersom brødtekst skal skvises inn i boksen til høyre. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Elsker den ikke. - For store kontraster. (svarte border -> hvit bakgrunn) - Courier? - Rotete! - Tok meg litt tid å skjønne hvor menyen var. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Den er litt spesiell. Unik og original. Designet minner meg litt om gamle security-related sider, fra karer som sitter og hardkoder "progz" i assembly. *sukk* Edit: Først nå så jeg at innholde skulle komme under menyen. Hvilken meny? Den under det stilige fjeset eller den øverst til høyre? Uansett liker jeg temaet. Oppsett kan kanskje trenge forbedring? ...I'm torn! Endret 23. februar 2005 av sven-o Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hehe.. Takk for kritikken hitil.. Innholdet på sia vil være minimal etter at den egentlig kun skal viderekoble te prosjekta.. Hva er egentlig feil med courier new? må være en smaks sak.. eller? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hehe.. Takk for kritikken hitil.. Innholdet på sia vil være minimal etter at den egentlig kun skal viderekoble te prosjekta.. Hva er egentlig feil med courier new? må være en smaks sak.. eller? Jeg liker courier new, men kanskje ikke på fet skrift. Likte også siden veldig godt. Her er det jeg ikke likte: - Streken under linkene (særlig på hovedmenyen) - Likte ikke det røde i øynene. Kanskje var det for tydelig/mye? - Skjønte ikke hvorfor det står "Thruth" til venstre for bildet - Hva med en litt mer spennende hover på hovedmenyen? Hva med at streken under forandret seg? - Skal den øverste streken være brutt lengst til høyre (den er det i FF hos meg)? Endret 23. februar 2005 av anderlin Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hva er egentlig feil med courier new? må være en smaks sak.. eller? Hvis du slår sammen ordene og sier "smakssak" så skjønner jeg hva du mener. Nei, det er rett og slett det at Courier ikke egner seg på web i det hele tatt, det er kanskje den ene fonten som er enda verre enn Times New Roman på web. Jeg tipper den er konstruert for programmerere og andre som trenger en font som har fast bredde på bokstavene, og den er både tunglest og uoversiktlig når den skal brukes som en temafont på en webside. Det er ikke bare jeg som føler det slik! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jeg liker courier new, men kanskje ikke på fet skrift. Likte også siden veldig godt. Her er det jeg ikke likte: - Streken under linkene (særlig på hovedmenyen) + Holder på å fjerne nå.. Har noe med css feil at den er der.. - Likte ikke det røde i øynene. Kanskje var det for tydelig/mye? +Meningen er få en sterk kontrast.. Men har kanskje overreagert litt:P - Skjønte ikke hvorfor det står "Thruth" til venstre for bildet +Tittelen på bildet - Hva med en litt mer spennende hover på hovedmenyen? Hva med at streken under forandret seg? +Skal se på det faktisk, ikke dum ide.. - Skal den øverste streken være brutt lengst til høyre (den er det i FF hos meg)? +Fikses nå.. Svar over.. (+) Endret 23. februar 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Litt simpelt, selv om det skal være minimalistisk. Hva har øynene med designet å gjøre? Fjern den røde dotted-linen Utrolig vansklig å se menyen For enkel og stor meny Angående fonts så tror jeg Helvetica passer bedre. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Noen som har forslag på åssen menyen kan passe inn? Skal være over den linja.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hva med noen sorte knapper, som går helt inntil linja? Lenke til kommentar
D-junkie Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Førsteinntrykket er at bruken av svart og rødt faktiskt er ganske tøft. Liker øynene svært godt. Kontrasten har ikke mye å si, er jo en samleside som ikke skal ses på i timevis. At det er en samleside er kanskje ikke gitt. Vil tro at mange tenker "jo dette var kult, men hva er det?" Hvis det hadde vært Ascii-art der istedet for bildet hadde det vært klin likt en .nfo fil som følger med en release. Da hadde jo en font med fast bredde som courier new vært nødvendig. Fonten funker liksom ikke helt fra og med "prosjekter 2005" til og med "casewood // settes sammen". Forøvrig passer den meget bra (topptittel, meny). "Truth" kunne kanskje stått under bildet til venstre, eller i allefall med anførselstegn for å antyde at det er en tittel og ikke artisten. Menylinkene kunne kanskje bare bli dusere eller "blåse bort" oppover (med fare for at det blir harry og/eller bryter for mye med resten). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå