Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett,duger skjermen?

Nikkor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som gidder kan jo bare gå inn på komplett og se etter ukens tilbud, de som ikke gidder dette engang er vel i utgangspunktet dårlig egnet til å hjelpe :roll:

Lurer forresten på samme greia, skal kjøpe en LCD skjerm til søsteren min... Men jeg ser her (BeHardware) at man må ha hele 10 døde pixler for at samsung vil bytte den! Jeg har jo ikke lyst til å gi bort noe med 9 døde pixler å si "Thats life" Døde pixler er jo noe av det mest irriterende som finnes!

edit: leste feil, så på 15" jeg for 19" må man ha 10... (!)

Endret av ADT
Lenke til kommentar
De som gidder kan jo bare gå inn på komplett og se etter ukens tilbud, de som ikke gidder dette engang er vel i utgangspunktet dårlig egnet til å hjelpe :roll:

Noen mennesker på hw med iq enda,hvertfall. ;)

Du kan be Komplett om å teste skjermen for pixelfeil før du kjøper den.

Koster vel en 50kr,elns.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke sett noen test på denne skjermen. Men 8ms er jo et pluss. Å bruke skjermer av forskjellige størrelser i dual funker ganske bra. Spes. når begge skjermene har samme oppløsning som max, t.o.m samme hz.

Men hvis du ser på utseende, så vil det se bedre ut med to like 17" enn en 19" og en 17". Og en 17" til koster jo mindre enn 19". Du får jo akuratt like mange pixler inn på to 17" som en 19" - 17".

Noen som har sett tester på denne 19"? Vurderer å kjøpe.. (til single) :)

Lenke til kommentar

Noen mennesker på hw med iq enda,hvertfall. ;)

Du kan be Komplett om å teste skjermen for pixelfeil før du kjøper den.

Koster vel en 50kr,elns.

Unnskyld da. Det var bare det at komentaren din så litt morsom ut.

Lenke til kommentar

Her er en test (BeHardware) Ser bra ut... Spesielt siden den går så godt med spill :)

Det eneste jeg er skeptisk til er at den kun har D-Sub tilkobling og ikke DVI :ermm: Lurer på hvor ille det går ut over kvaliteten på bildet... Tviler på at det betyr noe særlig, men ikke vet jeg...

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Du har en 17" fra før av. og funderer altså på å kjøpe en 19".. Jeg tror det kan bli litt weird å ha 17" og 19" ved siden av hverandre.. ;)

jeg har en 17" og en 19" ved siden av hverandre..

det hadde seff vært bedre med 2 like store, men også helst helt like

Men det fungerer ganske bra faktisk :)

legger ved et bilde av det jeg :)

post-220-1109260039_thumb.jpg

Lenke til kommentar
kunne ikke merke den store forskjellen.

Definer "stor forskjell" ! Hva er det som blir annerledes? farge? skarphet? etterslep?

Okey.

Fargene var stortsett like, jeg merket at det var LITT skarpere med DVI, men ikke store forskjellen.

I spill merket jeg ikke noe, testet med cs.

Lenke til kommentar
kunne ikke merke den store forskjellen.

Definer "stor forskjell" ! Hva er det som blir annerledes? farge? skarphet? etterslep?

Okey.

Fargene var stortsett like, jeg merket at det var LITT skarpere med DVI, men ikke store forskjellen.

I spill merket jeg ikke noe, testet med cs.

oki, da tror jeg at det blir et par slike skjermer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...