Nikkor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Lurer på om jeg skal kjøp den, så jeg lurer på om noen har testet den....? Spiller mye spill og det bør være bra farger på den, noen som vet noe om det? Skal bruke den i Dual sammen med en 1760Nx. Takker for svar. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ville kjøpt samme størrelse til dual.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hvorfor det? Har det noe med oppløsningen? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Post link til begge skjermene.... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Post link til begge skjermene.... Vet du ikke hvordan de ser ut? Edit:.... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306235&cks=WYO http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1867 Endret 23. februar 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg vet ikke engang hvilken skjerm det er snakk om, og hvorfor i granskogen skal du forvente at folk gidder hjelpe deg hvis du ikke en gang kan oppgi navnet på produktet du lurer på..... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Nummer 1 visste det. Jeg har linket til skjermene nå, trodde folk fulgte litt med. Sorry. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nummer 1 visste det.Jeg har linket til skjermene nå, trodde folk fulgte litt med. Sorry. Du må ikke tro slikt om oss på HW vet du Uansett, det er en GOD del produkter, så det hjelper jo godt om man får vite hvilke man skal uttale seg om. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
ADT Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) De som gidder kan jo bare gå inn på komplett og se etter ukens tilbud, de som ikke gidder dette engang er vel i utgangspunktet dårlig egnet til å hjelpe Lurer forresten på samme greia, skal kjøpe en LCD skjerm til søsteren min... Men jeg ser her (BeHardware) at man må ha hele 10 døde pixler for at samsung vil bytte den! Jeg har jo ikke lyst til å gi bort noe med 9 døde pixler å si "Thats life" Døde pixler er jo noe av det mest irriterende som finnes! edit: leste feil, så på 15" jeg for 19" må man ha 10... (!) Endret 24. februar 2005 av ADT Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) De som gidder kan jo bare gå inn på komplett og se etter ukens tilbud, de som ikke gidder dette engang er vel i utgangspunktet dårlig egnet til å hjelpe Noen mennesker på hw med iq enda,hvertfall. Du kan be Komplett om å teste skjermen for pixelfeil før du kjøper den. Koster vel en 50kr,elns. Endret 24. februar 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvorfor det?Har det noe med oppløsningen? Neida. Oppløsningen er jo lik.. Du har en 17" fra før av. og funderer altså på å kjøpe en 19".. Jeg tror det kan bli litt weird å ha 17" og 19" ved siden av hverandre.. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har enda ikke sett noen test på denne skjermen. Men 8ms er jo et pluss. Å bruke skjermer av forskjellige størrelser i dual funker ganske bra. Spes. når begge skjermene har samme oppløsning som max, t.o.m samme hz. Men hvis du ser på utseende, så vil det se bedre ut med to like 17" enn en 19" og en 17". Og en 17" til koster jo mindre enn 19". Du får jo akuratt like mange pixler inn på to 17" som en 19" - 17". Noen som har sett tester på denne 19"? Vurderer å kjøpe.. (til single) Lenke til kommentar
audhage Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 De som gidder kan jo bare gå inn på komplett og se etter ukens tilbud, de som ikke gidder dette engang er vel i utgangspunktet dårlig egnet til å hjelpe Noen mennesker på hw med iq enda,hvertfall. Du kan be Komplett om å teste skjermen for pixelfeil før du kjøper den. Koster vel en 50kr,elns. Unnskyld da. Det var bare det at komentaren din så litt morsom ut. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Okey, takk for svar. Da blir det nok 2 av samme størrelse. audhage@ mente ikke deg. Forresten, så at skjermen fikk ganske bra bruker erfaringer hos komplett. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Her er en test (BeHardware) Ser bra ut... Spesielt siden den går så godt med spill Det eneste jeg er skeptisk til er at den kun har D-Sub tilkobling og ikke DVI Lurer på hvor ille det går ut over kvaliteten på bildet... Tviler på at det betyr noe særlig, men ikke vet jeg... Endret 24. februar 2005 av ADT Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Takk, skal lese testen. Tror ikke det er så veldig stor forskjell, har testet det på min Nec 1760nx og kunne ikke merke den store forskjellen. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 kunne ikke merke den store forskjellen. Definer "stor forskjell" ! Hva er det som blir annerledes? farge? skarphet? etterslep? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Du har en 17" fra før av. og funderer altså på å kjøpe en 19".. Jeg tror det kan bli litt weird å ha 17" og 19" ved siden av hverandre.. jeg har en 17" og en 19" ved siden av hverandre.. det hadde seff vært bedre med 2 like store, men også helst helt like Men det fungerer ganske bra faktisk legger ved et bilde av det jeg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 kunne ikke merke den store forskjellen. Definer "stor forskjell" ! Hva er det som blir annerledes? farge? skarphet? etterslep? Okey. Fargene var stortsett like, jeg merket at det var LITT skarpere med DVI, men ikke store forskjellen. I spill merket jeg ikke noe, testet med cs. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 kunne ikke merke den store forskjellen. Definer "stor forskjell" ! Hva er det som blir annerledes? farge? skarphet? etterslep? Okey. Fargene var stortsett like, jeg merket at det var LITT skarpere med DVI, men ikke store forskjellen. I spill merket jeg ikke noe, testet med cs. oki, da tror jeg at det blir et par slike skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå