SirHartge Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 JEg har nesten lest alle meldinene i SO. Slurva litt i det siste:D Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hei SirHartge! "Slurva" pga. at du hadde hovedverk eller finst det andre grunnar? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hei SirHartge! Hmm..Er sikkert ikkje alle på SO som liker at du ikkje har giddet.. Men,finst andre som også skummer.. Men,eg leser ALT på SO, Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hehehe.. er noen misfornøgde sjeler der ja. Men skal skjerpe meg her etter. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Vi får håpe SirHartges slurving skyldes ferie og litervis med øl i sola Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-07-30 22:48, fondus skrev:Vi får håpe SirHartges slurving skyldes ferie og litervis med øl i sola Mye jobbing ei stund. Men var bare noen sider med spam jeg gikk glipp av... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 vi har vært nødt til å kalle på yummy hele TO ganger! så du har med å følge med litt når vi trenger det :wink: (takk igjen til yummy, btw) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå