*nitram* Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Mitt ATi Radeon 9600 høres per i dag ut som et jetfly... Jeg har kommet til en konklusjon; det er kulelageret som er gått i stykker. Hva gjør jeg? Er det mulig å kjøpe ny vifte til skjermkortet, eller er det en annen fiks løsning? Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3865&GID=3800 Her er iallfall et lite utvalg... De fleste store webshopper begynner å ta inn slikt, se under kjølere/vifter osv i produktoversikten deres. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg vil anbefale en Artic Cooling vifte. Har en selv til mitt 9800Pro og er fornøyd med den. Før du bestiller den bør du sjekke om den passer. For som du ser på kundeanbefalingene til Komplett så passer den ikke til alle kort. Ser også ut som om det er 2 versoner av Arctic Cooling VGA Silencer ATI 2. Hvilken versjon komplett eller Microplex har vet jeg ikke. Men her er en link til de 2 versjonene ATI Silencer2 ATI Silencer2 (rev.2) Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Takker så mye for svar, jeg tror nok jeg går for en slik en "Artic Cooling" fra komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå