Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en 88 mod. Volvo Estate jeg ser :p

Hadde samme bil i samme farge, men jeg solgte den for den brukte altfor lang tid på å akslerere! Makan til treig og tung også...

 

Kjøpte meg en 95 mod. Mazda RX-7 i stedet, den drar men veigrepet er dårlig.

Noen som har noen bra biler som de anbefaler?

Lenke til kommentar

anbefaler deg å kjøre nr. 2 på special condtitions, men ikke selg bilen du vinner. bruk den til å vinne grand canyon-rallyet. der vinner du en ford RS200 som er en suverent bra bil... ellers kan du jo alltids kjøpe en lotus motorsport elise... begge er biler med ekstremt gode kjøreegenskaper, men ikke den aller beste akselerasjonen.

 

Motorsport Elise :love:

elisemsfront0qh.th.jpg

Lenke til kommentar

Etter å ha anskaffet meg Nike one og prøvd den så har jeg bestemt meg for å anskaffe meg en sliken bil i 2022 :p

 

Ganske morsomt med den italienske bilen som veier opp for at de ikke fikk lisenser fra lamborgini og Ferrari. Den er en kryssning med lambo front og ferrari bak. morsomt må jeg si. Har ikke prøvd den enda.

 

Sleit lenge igår med iA 15(lisens) Der du skal følge bilen på Nurmberg eller hva nå en den uendelige banen heter. Var en lettelse å bli ferdig ja.

 

Var så absolutt verdt ventetiden.

Lenke til kommentar
Tok osså IA sertifikatet igår :p

 

Satan kor fort den ene testen hvor du kjørte en GTR bil av noe slag.

Fy FAEN for en fartsfølelse når du suset bortover veien . Bare ventet på at den skulle bryte lydmuren jeg !

hehe. Det føltes som et fly. Jeg ventet nesten på at jeg skulle lette og sveve inn i fremtiden.

 

Den gikk jo fra 100 til 200 på et par sekund.

 

Den testen var helt rå. :dribble:

Bilen var helt rå

Lenke til kommentar
kjører den banen nesten hele tiden. elsker den. minner om E6 på helgeland. tror rundetiden min er på 8.13 med en nesten helt standard M-coupe. ikke veldig imponerende akkurat...

Det er vel kanskje bare på lisens den er så dårlig. Siden en ikke kan være utfor veien. noe som er ganske stressende i 200km\t Jeg har bare kjørt den en gang. Det var lisensen og da klarte jeg den på....9:43 eller noe slikt :whistle:

Lenke til kommentar

det er sinnsykt irriterende at man ikke kan være utenfor veien på lisenstestene. var ikke akkurat morsomt på b-lisensen når du etter å ha kjørt i 3 minutter med en 90-hesters skrotbil seilte av banen i den siste svingen fordi du kjørte 2 km/t for fort :wallbash:

nå er vel ikke den mercedesen du kjørte på den lisenstesten akkurat rask...

Lenke til kommentar
det er sinnsykt irriterende at man ikke kan være utenfor veien på lisenstestene. var ikke akkurat morsomt på b-lisensen når du etter å ha kjørt i 3 minutter med en 90-hesters skrotbil seilte av banen i den siste svingen fordi du kjørte 2 km/t for fort :wallbash:

nå er vel ikke den mercedesen du kjørte på den lisenstesten akkurat rask...

Den var nå rask nok ja. god aks på den også. Gled litt ut i svingene og sladdet veldig enkelt. Å tror du 3min er ille. 6-8 suger :sick:

Lenke til kommentar
men på de testene på nürburgring kjører du ihvertfall en bil som går såpass bra at du ikke sovnet bak rattet. problemet mitt var at jeg ble så sløv at jeg nesten glemte å svinge.

Da er det på tide å legge seg å begynne der du slapp morgenene etterpå.

 

Men nå skal jeg Spille GT:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...