Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Fått meg GT4 nå. Må si at jeg er meget fornøyd med det jeg har spilt til nå. Den opnings sekvensen sitter enda igjen. musikken og bildene. Det var noe av det beste jeg har sett på spill på lenge.

 

Så det var virkelig gøy. Driver med lisenser nå. Litt kjedelig. Men alle må igjennom dem så. Så etter det blir det tuning å racing for alle penga:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men da må du sikkert bytte laser, og det koster fort 5-600kr for en ny laser, +montering.

Pøøh! Min gamle Ps2 ble kjøpt med en gang den kom ut. (husker det for den kostet over 4000.... ;) Og den funker fint idag.. Eneste er at den delen som er festet på dvd -uken er løs... Men det gjør ingenting..

Må bare hive meg på her! Har også en gammel PS2 som det ikker er noe tull med. Man skal ikke kimse av en gammel PS2 :D

Lenke til kommentar

Genialt spill! Eneste som skuffet meg litt var grafikken, men jeg er da blitt vant til dataspill som har en del mer maskinvare å rutte med. Men uansett, det beste spillet noensinne til

PS2! (syns jeg da) Det er jo så utrooooolig mange løp, biler og baner! *spille til jeg får hjerneskade eller noe sånt* :p

Endret av amarios
Lenke til kommentar
En ting som virkelig er genialt med GT4 er at du kan overføre penger (intil 100.000,-) dersom du fortsatt har savegame fra GT3 eller GT4 prologue...(nå skulle du nok ønske at du ikke hadde sletta det... :ohmy: )

Det likte jeg veldig godt. så det er i boks

 

*Springe å spille mer*

 

EDIT: Noen som vet hvor jeg kan kjøpe et billige ratt som kan brukes til ps2 og pc?

Endret av CHB3
Lenke til kommentar
En ting som virkelig er genialt med GT4 er at du kan overføre penger (intil 100.000,-) dersom du fortsatt har savegame fra GT3 eller GT4 prologue...(nå skulle du nok ønske at du ikke hadde sletta det... :ohmy: )

synes spillet mister sjarmen da, elsker selv å starte med ingenting.. :)

Endret av nord
Lenke til kommentar

Jupp syns jeg også....må jo starte helt fra bunn når det er et nytt spill, men når det gjelder lisensene så kan jo det være greit å overføre, tar jo fort mange timer å ta de fem lisensene som er der. Men å overføre pengene hadde jeg aldri gjort om jeg hadde hatt gt3.

 

Uff...har så lyst til å spille, vært borte siden jeg kjøpte spillet, så har ikke fått spilt noe nesten.

Lenke til kommentar
En ting som virkelig er genialt med GT4 er at du kan overføre penger (intil 100.000,-) dersom du fortsatt har savegame fra GT3 eller GT4 prologue...(nå skulle du nok ønske at du ikke hadde sletta det... :ohmy: )

Ja, jessuss! Sletta GT3-saven min for noen uker siden!

Er det mulig?? :no:

 

Hadde gold på alle linsensprøvene! Jaja... Slik kan det gå... :cry:

 

Kjøpte spillet i dag for 349 på elkjøp. Får vel prøve det iløpet av helgen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...