Wooho Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Yes fikk mitt eksemplar i dag og damn det var mage biler å velge imellom. Påskeferien er redda. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Maa nesten reklamere litt for min GT4 liga: http://forum.gamer.no/index.php?s=&act=ST&...=0#entry3811868 Alle GT4 entusiaster oppfores til aa signe up. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Vel spillet har fått en 6`er hos dagbladet og regner med at det fortsetter med å regne med 6`ere til dette spillet som til MGS3. Anmeldelsen Endret 9. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Da må jeg vel vurdere dette isteden for Republic Commander... Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har spillt ett par dager nå, og la merke til en ting. Er det sånn at man har tatt bort glødende bremseskiver ved harde bremsinger? Ikke et "Must" fra min side,men det ga jo en fin effekt på spillet syns jeg. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Prøvde det hos en kompis i går....får det ikke før på fredag:'( men jeg skal nok klare meg om jeg ikke går og maser om det i hele dag...kan jo bruke mine egne penger for det. Begynte med en skyline gammel greie men rask...fått ny spoiler på den...og NOS og litt av hvert annet har ca 243hp eller noe sånt...gleder meg til jeg får råd til en dodge ram dette var altså på mitt memory card Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har spillt ett par dager nå, og la merke til en ting. Er det sånn at man har tatt bort glødende bremseskiver ved harde bremsinger? Ikke et "Must" fra min side,men det ga jo en fin effekt på spillet syns jeg. Nei, effekten er der fremdeles. Liker den nye backfire-effekten også. Hvis jeg ikke tar helt feil ser du nå også om du har skårne slicks (sportstires) eller vanlige slicks på bilen (glatte eller mønstrete dekk) Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hvilke biler har folket da?? Har en ussel brukt skyline 243hp har nos på den og med ny spoiler og nye felger. her er en link til hvilken det er bare min er med ny spioler og felger... http://z-o-g.org/gt4cars/used-oldtimer/nis...t-type-m-89.jpg gleder meg til jeg får ram'en...altså dogde ram ikke ram til pc'en:) litt humor vet du Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 kjører også denne gangen Mitsubishi GT3000 92' Turbo. Med litt oppgradering er jeg nå oppe i 700 bhp. Kongebil med 4wd og god handling. Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 oioioi, kjøpte dette nettopp..det at en Statoil stasjon langt nord i ei bygd med 800+ innbyggere får inn et slikt spill på release date er utrolig. da er det bare å koble til rattet! Lenke til kommentar
qbee Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 drit fett spill kan spilles ONLINE med xlink det ruler! Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dritbra spill ! Kjøpt med Acura NSX 2004 Modell . Satt på vinge og installert nitro hehe ! Ikke at man TRENGER NITRO med denne bilen da men. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Man blir helt svett etter to runder med ratt på Nurburgring-banen... hooi. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva i all verden skal jeg bruke Nikebilen til? Ikke kan den selges og ikke ser det ut til at jeg får kjørt noe løp med galskapen heller.. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 er det noen som har klart å trimme en dodge ram totalt...på fullt hvor mye hester er det i den da...kna du senke den veldig mye? Går det an å ha turbo stage 7 i den eller var det 5? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vel spillet har fått en 6`er hos dagbladet og regner med at det fortsetter med å regne med 6`ere til dette spillet som til MGS3. Anmeldelsen Mhm Spillmagasinet ga GT4 terningkast 5. Skal nevnes at de ga MGS3 6'er http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle356928.ece VG sin anmeldelse kommer i morra regner jeg med. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hvilke biler har folket da?? Har en ussel brukt skyline 243hp har nos på den og med ny spoiler og nye felger. her er en link til hvilken det er bare min er med ny spioler og felger... http://z-o-g.org/gt4cars/used-oldtimer/nis...t-type-m-89.jpg gleder meg til jeg får ram'en...altså dogde ram ikke ram til pc'en:) litt humor vet du Veldig fin bil linken din viser du Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hahahahahhah, neeeeeeeiiiii..... Skjebnens ironi slaar til igjen! Etter aa ha faatt rundt 10% og vel saa det saa fuckes savegamen min opp. Hahah, kan bare ikke stoppe aa le, for det er saa tragisk.... Noooo Hadde alle licences, utenom S licencce som jeg var paa 5-6 test paa. Hint til alle sammen: Do NOT turn off the PS2 while autosaving! Endret 10. mars 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) kjører med en brukt Subaru Legacy 98 modell med 341HP, flott veigrep på den bilen. dette spillet har ALT Gt3 har (som var perfekt) og mer! edit: HeavenHell, kondolerer. Endret 10. mars 2005 av nord Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 sitter med denne bilen: http://z-o-g.org/gt4cars/japanese/toyota-mtrc-04.jpg , hva kan jeg gjøre med den? bare ett gir og den går i 311 km/t, fikk den når jeg vant 4WD løpet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg