Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde det hos en kompis i går....får det ikke før på fredag:'( men jeg skal nok klare meg om jeg ikke går og maser om det i hele dag...kan jo bruke mine egne penger for det.

 

Begynte med en skyline gammel greie men rask...fått ny spoiler på den...og NOS og litt av hvert annet har ca 243hp eller noe sånt...gleder meg til jeg får råd til en dodge ram

 

dette var altså på mitt memory card :)

Lenke til kommentar
Har spillt ett par dager nå, og la merke til en ting. Er det sånn at man har tatt bort glødende bremseskiver ved harde bremsinger? Ikke et "Must" fra min side,men det ga jo en fin effekt på spillet syns jeg.

Nei, effekten er der fremdeles. Liker den nye backfire-effekten også. Hvis jeg ikke tar helt feil ser du nå også om du har skårne slicks (sportstires) eller vanlige slicks på bilen (glatte eller mønstrete dekk)

Lenke til kommentar
hvilke biler har folket da??

 

Har en ussel brukt skyline 243hp har nos på den og :) med ny spoiler og nye felger.

 

her er en link til hvilken det er bare min er med ny spioler og felger...

 

http://z-o-g.org/gt4cars/used-oldtimer/nis...t-type-m-89.jpg

 

gleder meg til jeg får ram'en...altså dogde ram ikke ram til pc'en:) litt humor vet du

Veldig fin bil linken din viser du :innocent:

Lenke til kommentar

Hahahahahhah, neeeeeeeiiiii.....

Skjebnens ironi slaar til igjen!

Etter aa ha faatt rundt 10% og vel saa det saa fuckes savegamen min opp. Hahah, kan bare ikke stoppe aa le, for det er saa tragisk....

Noooo :(

 

Hadde alle licences, utenom S licencce som jeg var paa 5-6 test paa.

Hint til alle sammen: Do NOT turn off the PS2 while autosaving!

 

:(

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...