clinton Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen som vet hva som er i veien med mitt spill?? når jeg skal loade for og kjøre på bane,blir loading nåla rød.den går rundt,men ingeting skjer..den har klikket liksom..noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen slike tråder som dette for leve, andre ikkje? Samletråder er vel ikkje så godt likt her på forumet er det vel? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vel, forumstyret her er ikke akkurat å skryte av da.. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Egentlig utrolig at denne tråden har levd seg opp i så mange sider ihvetfall Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Du veit.. Tråder som faktiskt folk har nytte av, blir stengt. Mens de trådene som bl.a. denne ingen trenger. Er fortsatt oppe. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Du veit.. Tråder som faktiskt folk har nytte av, blir stengt. Mens de trådene som bl.a. denne ingen trenger. Er fortsatt oppe. Birger 6974314[/snapback] Haha, ja det er no ein gang slik. Rapporterte uansett denne eg så for vi se. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Bumping av en gammel tråd, dette burde dere ha sett også så det så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg