Gå til innhold

Den store GT4-tråden

duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah! Dette blir kult! :wee: Men la oss alle sammen være ærlige her. Jeg kan prøve å ta bilder av mine rekorder hvis jeg finner et kamera.  :)

jeg er enig i at vi bør prøve å få tatt bilde av rekordene :)

jeg tok ikke bilde av den på 471,23 fordi jeg klarte ikke høyere og bestemte meg for å prøve en annen bil. det var først etterpå at jeg fant ut at det ville være best med to separate grupper. men hvis dere ønsker så kan jeg alltids prøve å få tatt et bilde over 471 med supraen

Det bestemmer du selv. Men jeg har dessverre ikke kamera, men får jeg tak i skal jeg prøve å få lagt ut. Klarte forresten ny rekord med SLR'en, Den gamle rekorden hadde jeg ikke forandret noe på fjeringer, NOS eller gir. Men etter en del ganger klarte jeg å nå en toppfart på 442,25km/t.

Lenke til kommentar

jeg lager en ny post for hver gang vi går videre til neste side, så det blir lettere å følge med

edit: gidder bare ta de 3 øverste for nå, legger kanskje til nr 4 og 5 etterhvert, dersom det blir flere som prøver seg

Toppfart rekorder i GT4

Gruppe 1 Racecars

1st place: Spirre, 501,93km/t m/Nissan R92CP

2nd place: Luzifer, 472,55km/t m/Toyota GT-ONE

Gruppe 2 Sportcars

1st place: sedsberg, 480,53km/t m/Pagani Zonda C12S '02

2nd place: Spirre, 471,23km/t m/Toyota Supra RZ '97

3rd place: Fl@meboy, 470,01km/t m/Toyota Supra RZ '97

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Damn, jeg falt av lista. Kan ikke vi si topp 5 da? :)

ikke helt enda, venter å ser om flere vil prøve seg. er ikke så moro når alle sammen ligger på lista hele tida.

du får bare finne deg en bedre bil og sette ny rekord, så kommer du på lista igjen vettu

Lenke til kommentar
Damn, jeg falt av lista. Kan ikke vi si topp 5 da? :)

ikke helt enda, venter å ser om flere vil prøve seg. er ikke så moro når alle sammen ligger på lista hele tida.

du får bare finne deg en bedre bil og sette ny rekord, så kommer du på lista igjen vettu

Får vell det da. Kan ikke finne meg i å ligge på siste plass ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...