Gå til innhold

Den store GT4-tråden

duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har egentlig aldri brydd meg noe særlig om justeringer som det der....

Kjøpe, skifte olje, kjøre! ;)

Men nå vil jeg prøve å oppnå enda høyere topphastighet, og vil gjerne vite hva som skal til. Jeg kjenner til skifte olje før man kjører trikset, og trimmer bilene selvsagt så høyt opp som mulig og kjøper NOS. Men som sagt er det raskeste jeg har oppnåd 387,6km/t.

Lenke til kommentar

Men nå vil jeg prøve å oppnå enda høyere topphastighet, og vil gjerne vite hva som skal til. Jeg kjenner til skifte olje før man kjører trikset, og trimmer bilene selvsagt så høyt opp som mulig og kjøper NOS. Men som sagt er det raskeste jeg har oppnåd 387,6km/t.

Det er nok de små detaljene som er avgjørende for god fart ja!

Nå er jo min toppfart 370 km/t, så du ser jo hvor godt taktikken virker...! :p

Lenke til kommentar

Det er nok de små detaljene som er avgjørende for god fart ja!

Nå er jo min toppfart 370 km/t, så du ser jo hvor godt taktikken virker...! :p

Som du ser litt over så leder jeg kanskje over deg, men det er folk som leder over meg også :p

Lenke til kommentar

jeg prøvde først en mclaren F1 race car, mene den klarte bare litt over 450, samme med cadillac cien. mene den tredje bilen jeg testa klarte seg litt bedre...

nå vil jeg bare si at å sammenligne racecars med vanlige sportsbiler blir rått parti, så hvis dere er interessert i å konkurere om hvem som får best toppfart, så foreslår jeg at vi deler det inn i to grupper

gruppe 1: racecars (dvs alle modda biler)

gruppe 2: sportsbiler (dvs alle biler som ikke er racecars)

hvis dere vil utfordre meg i dette, så skal jeg holde lista oppdatert :thumbup:

under følger bilde av min rekord med race car

Lenke til kommentar

Jeg er vel i en total feil liga her, har latt GT4 ligge ALT for lenge i ro, og er bare på litt over 8% fullført :blush:

Lurer på en ting dog: Hvordan i huleste all verden går det ann å klare den nest siste ordinære time trialen på SS sertifikate. Med rally bilen. Alt jeg klarer er å havne i grøfta med hele rukle og får failed. Irriterer meg litt grønt.

Lenke til kommentar
Jeg er vel i en total feil liga her, har latt GT4 ligge ALT for lenge i ro, og er bare på litt over 8% fullført :blush:

Lurer på en ting dog: Hvordan i huleste all verden går det ann å klare den nest siste ordinære time trialen på SS sertifikate. Med rally bilen. Alt jeg klarer er å havne i grøfta med hele rukle og får failed. Irriterer meg litt grønt.

Å få passed er ikke noe problem, men skal du ha gull er det litt værre. Det første jeg gjorde når jeg begynte å spille var å ta alle lisensene.

Lenke til kommentar
Yeah! Dette blir kult! :wee: Men la oss alle sammen være ærlige her. Jeg kan prøve å ta bilder av mine rekorder hvis jeg finner et kamera. :)

jeg er enig i at vi bør prøve å få tatt bilde av rekordene :)

jeg tok ikke bilde av den på 471,23 fordi jeg klarte ikke høyere og bestemte meg for å prøve en annen bil. det var først etterpå at jeg fant ut at det ville være best med to separate grupper. men hvis dere ønsker så kan jeg alltids prøve å få tatt et bilde over 471 med supraen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...