Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åja :p

 

ble så skuffa over toyota race 7 bilen jeg, som har bedre specs (800hk, 600kg) så jeg gadd aldri skaffe meg den der

Hvor skaffa du toyotaen....

 

Bare for å skryte litt så er jeg kommt 61,7% selv om de fleste er kommt lengre enn meg...

 

Men jeg er den som er kommet lengst av vennene mine

Lenke til kommentar

jaja stakkars uvitende småtroll :p

 

favoritt bilene mine er nissan skyline og toyota supra. supraen har jeg hatt i 470km/t

 

ellers så liker jeg også å kjøre honda civic type R og M3 CSL.

 

er jo en haug andre viler jeg liker også, mene de er de som jeg oftest kjører med om jeg skal leke litt

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

844hk, lystgass og litt modifisering av downforce så var det simpelt.

 

hva mener du hvem supra? er jo bare en som er verdt å ha, og det er 97 modellen :D

 

min er i svart. skal poste bilde av den med toppfarten i løpet av et par dager, da får jeg nemlig mobil med kamera (endelig)

 

edit: kom til å tenke på at det var et digital kamera i huset, så her er det:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

:cool:

 

jeg har atm kvalifiserings dekkene monternt, og det er bare en ting å si om de, og det er fy flate å bra de siter på veien, faktisk så bra at det blir bortimot umulig å kjøre fort på baner som nürburgring, fordi ujevnhetene i asfalten gjør at bilen drar til sidene hele tida. treffer du en liten ujevnhet i stor fart så kan du banne på at du ligger langt uti grøfta med en eneste gang

 

og det er ganske kjipt, fordi jeg ønsker å slå rekorden min på 6.23 med supraen (uten å kjøre av veien)

 

har samme problemet med skylinen også. eneste som fikser de er å ha så myke dempere som mulig. mene da mister du jo sef masse veigrep i svingene, som igjen går utover total tida....

 

edit: tok et testforsøk med supraen på nürburg nå, klarte 6'19.749, mene det var med intet mindre enn 4 turer av veien, hvorav to var ganske harde smeller i autovernet

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...