Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hoho, prøver GT4 for første gang... faen så fett..

bra du liker det :thumbup:

 

jeg savner gode motor lyder...folka bak GT4 skulle tatt seg e runde GT legends, bare sånn for å finne ut hva motor lyd skal være på store V8'ere. jeg fikk frysninger da jeg fyra opp corvetta i demoen her om dagen

Lenke til kommentar
Jeg vurdere å kjøpe en Mustang saleen S7 til det nes siste løpet i professional series... Tror dere den duger? Nå har jeg prøvd med både M5 og GT40!

mustang saleen?? :hmm: sjekke litt, mener da bestemt at salee er eget merke...

 

mens jeg sjekker, saleen er en veldig god bil, du får mase hester for en billig penge (supercharger), og den ligger godt på veien, selv uten extra downforce (usikker på om det går å sette på en vinge)

 

desuten så er det vel en egen saleen cup også, så da blir det ikke så vanskelig

 

ps: saleen er eget merke det :thumbup:

 

edit: husker ikke selv åssen bil jeg kjørte, tror kanskje det var skylinen min, mene er ikke lett å si, er flere mnder sia

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Takker for svar, men fant ut at bilen jeg trenger må være et kaliber høyere... Noe i klasse WV Nardo concept... Tror at jeg må ligge rundt 700 hesters grensa...

Egentlig er det veldig rart at Saleen leveres i 500 hesters versjonen på spillet, når S7 kommer med 780 hk!

 

Men husk at de må være unmodified! Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg hadd masse på lur ;)

Lenke til kommentar

Hehe ;) du sier noe der... satt ei stund å tenkte Wv eller VW... Jaja...

Saken er slik: Jeg fant ut at man faktisk kan kjøre tunede biler der! merkelig nokk... Enkelte går, andre ikke.. Min beste sjangse nå, er å tune M5'en masse!

BMW er mye bedre å kjøre synes jeg enn engelske biler som TVR! Prøvde M5en på Seoul banen og det var dugbart...

Lenke til kommentar
Hehe  ;)  du sier noe der... satt ei stund å tenkte Wv eller VW... Jaja...

Saken er slik: Jeg fant ut at man faktisk kan kjøre tunede biler der! merkelig nokk... Enkelte går, andre ikke.. Min beste sjangse nå, er å tune M5'en masse!

BMW er mye bedre å kjøre synes jeg enn engelske biler som TVR!  Prøvde M5en på Seoul banen og det var dugbart...

så vidt jeg vet så kan du kjøre alle typer vanlige biler (ikke racecars) i den cupen så lenge de har over 493 hester. er fremdeles ikke sikker på hvem bil jeg brukte, mene jeg vet den hadde masse hester i alle fall.

 

saleen S7 får du ~750 hk i om du bare kjøper supercharger til ca 13k og chip og eksos anlegg. tro meg når jeg sier att den går veldig bra til å "bare" ha 750hk. sansynligvis fordi den får over 1100nm torque. men du bør jo sef ha noe bedre understell og dekker også da

 

edit: unmodified betyr ikke trimma orginalt, som racecars er. du kan fremdeles trimme så mye du vil utenom på vanlige biler, som f.eks en skyline

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

vel de S7'ene som man kjører med i virkeligheten klarer nok kanskje det, mene problemet i GT4 er at ingen vanlige biler har mulighet for å justere downforce med de orginale vingene sine, så skal du ha mer downforce, så MÅ du kjøpe vinge, og det er en del biler dette ikke går på, som f.eks SLR.

 

nå var kanskje SLR et dårlig eksempel da den har en rompe som det teknisk sett er veldig vanskelig å montere en vinge på uten å bygge den om, mene den orginale vinga burde kunne gi mer downforce eller være justerbar i utgangspunket synes jeg.

 

edit: jeg vet ikke om saleen S7 klarer å kjøre opp ned, mene formel 1 biler klarer det. dog så har de mer downforce enn alle bilene i norge til sammen

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...