Gå til innhold

Den store GT4-tråden

duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, det finne svel ikke noen utrimmet Amuse s2000 :p

Er ikke den trimmet ferdig når du kjøper den?

Joa, men jeg tok den med i garasjen og fjerna all trimminga............. ;)

eller: jeg kjøpte ikke masse ekstra stasj som stage 4-5 turbo osv, brukte den rett fra butikken

Lenke til kommentar
Uten trim tror jeg det blit rimelig umulig. har ikke prøvd RSi men en godt trimma Cup-car drar i fra røkla som en lek.

Ja, og jeg trimma begge bilene når jeg testa, med undersell og hestekrefter......men de bare sklir, feilhjulstrekk er slit, men hvis jeg tuner RSI'n litt mer så kan det nok hende jeg fikser det....Var det lov å bruke Racing dekk tro, husker neimen ikke. I tilfelle så er nok det løsningen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

ta heller å si hvem cup du tenkte på, istede for at vi remser opp alle som er i spillet

og så en ting angående alle disse "hvem bil kan jeg bruke på denne cupen"

det står alltid hva slags restiksjoner hver cup har når du går inn på den, og da kan det ikke være så vanskelig å finne en bil ut i fra de krava.

og til dere som ikke klarer cupene, GT4 er rimelig simpelt i stort sett alle cuper (hvis du ser bort i fra et par missions og rally på hard)

en gyllen regel er: om du har lov, så kjøp medium RACING dekker, medium/expert understell og et par tre billige trim deler som chip, lystgass og eksosanlegg....

tror ikke jeg har hatt noen store vansker med noen av spillets cuper. dog så ser jeg ikke fram til å kjøre hard rally. delvis fordi rallydelen suger bigtime, og fordi det er faenmeg umulig å få noe forsprang, så man ender opp med å kante autovernet rundt alle svinger for å kjøre fort nok :mad:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

jeg er midt i 1000miles cupen nå, har igjen 25 runder på le man, og jeg gidder ikke mer i kveld. og jeg skal lane de neste dagene, så jeg får ikke sjekka føre jeg er ferdig med cupen.

mene du kan bare se åssen biler du kjører mot og så velge en bedre enn de innefor krava

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har tatt fram GT 4 fra hyllen igjen og har begynt å kjøre litt endurance osv. med Formula Gran Turismo. Men det er ett eller annet som er fryktelig rart med den bilen, for rattet mitt klikker helt når jeg når hastigheter på 270 km/h og oppover i form av at det rister og stritter noe voldsomt i mot. Dette resulterer i at det blir umulig å bruke i lengden, og jeg er tvunget til å skifte til B-Spec.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...