Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite tips er å kjøre rally nr 2 på Easy! ;)

Følte meg litt som en cheater første gang, men det er fullt legalt! :yes:

Det er jo fullt lovlig. Ikke vår feil at de har satt en bil verdt 265.000cr som premie på et så enkelt løp... :p

Ja, jeg veit! Men følte meg allikevel som en juksemaker :p

 

 

Etterhvert har jeg skjønt at det ikke er fullt så lett å tjene penger på det løpet allikevel!

 

La oss si at jeg trengte 9 mill cred.

 

Da måtte jeg kjørt cupen 18 ganger! Hvis vi sier at hvert cup tar 15 min. kan vi bare gange 18*15. Svaret er 270 minutter..... :hmm:

Lenke til kommentar

oppdatering, har 92,3% nå

 

det som gjenstår er: 1000miles, formula GT cup, en isuzu cup og lexus cup. (slitter litt med å finne en lexus på bruktmarkedet, og fåkke kjøpt ny). ja og så 24 timers på le man 2 da. stygge b-specen bugger på sletta jeg må nok kjøre mesteparten selv

 

dersom det er som i GT 3 så må jeg kjøre timetrials på arkade også, mene har ikke sjekka om dette stemmer.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Et lite tilps til deg: 1000 miles er pice of cake! Bare bruk en Chevrolet Chevelle SS 454 '70! Du vinner den i American Muscle Car Championship! :)

hehe det er ikke fordi den er vanskelig at jeg drøyer, det er fordi den er så sykt lang :no:

skal kjøre shelby cobra eller ac cobra på den cupen, har ikke helt bestemt meg enda

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...