Lange Kjell Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hallo Har gledet meg skikkelig til dette spillet nå, og idag hadde EBgames i Porsgrunn satt det opp på en maskin så folket kunne få prøve det. De kunne seff ikke selge det før til Onsdag da, men jeg fikk prøve det idag, spilte nesten en time i butikken idag! Grafikken var ganske bra syns jeg, fikk ikke prøvd annet enn arcade mode da, siden memorycard ikke stod i. Var ufattlig mange nye biler, og vi merker at fysikken er forbedret stort i dette nye spillet Gleder meg skikkelig til det kommer! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Dette spillet blir stort ja. Mitt lyspungt i spillvåren. det var mange biler på den listen. Og vi får enda mer. Dritkult. De er ikke unike men det får vi leve med. Mange av de bilene jeg kunne tenkt meg i garasjen. Men jeg har da spilt igjennom Prologuen. Noe som ga meg et lite hint om hvordan det skulle være. Den var jo ganske kul. Dyreste demoen jeg har hatt. Men det var lenge å vente måtte hente. GT4 Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 vil si at detta er årets høydepunkt til ps2, tett etterfulgt av mgs3. har venta sinnsykt lenge på disse to spilla gleder meg Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei!! Jeg prøve gt4 på eb-games på liertoppen igår det var bra grafikk, også prøvde jeg den Toyota Motor Triathlon Race Car ('04), den var ikke noe spess å kjøre, men fin var den!!! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Gleder meg til den nye modusen der du kan kjøre dragracing Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Gleder meg til den nye modusen der du kan kjøre dragracing Kult, kan man virkelig det? Skal bli kult å drage litt med en 240. Om det ikke er sperret for vise typer biler da. Lenke til kommentar
duda Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Ser ut som om jeg må en liten tur på liertoppen de nærmeste dagene. Hvor er det de selger GT4 billigst forresten? Noen som vet det? Noen smådager igjen nå, gleder meg så mye. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Nærmer oss så at det ikke er å telle dager igjen. Men timer. Venter venter. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Å så vi har ventet. Utsettelse på utsettelse. And now it's only days left. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Drag-modusen er bare kjedelig. 400m med 0 motstandere (da jeg proevde iaf) i Las Vegas. Volvoen som selges i Sweden shop er foroevrig en S60, ikke en 240. Mulig du kan finne en 240 i Used Car Showroom, men det har jeg ikke kommet over. B-Spec mode (der du er race-manager, ikke driver) er bare daarlig. Sett paa 5 intensity og Overtake og gaa for aa hente brus i 5-10 min saa har du vunnet racet - slaar ikke feil. En annen ting som jeg ikke helt forstaar er A-Spec points. For hvert race faar du en viss sum A-Spec points (avhengig av hvor bra din bil er i forhold til dine competitiors), men jeg skjoenner ikke helt poenget. Dette er jaggu et kult spill. Liker min 70' Chevelle 454 med 1000 hester Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 fikk nettopp mail fra gamezone om at den er sendt.. gleder meg som en liten unge nå.. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 fikk nettopp mail fra gamezone om at den er sendt.. gleder meg som en liten unge nå.. fikk også en mail nu om at pakken skal sendes idag "Kjære kunde Vi har pakket og klargjort deres ordre for sending med Posten. Pakken(e) blir sendt idag og så snart de har ankommet Postens terminal, så kan du bruke en av linkene nedenfor for å spore pakken(e)" Kan det være at dem sende det idag? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) ja det er sendt.. der er jo pakkenr, så da er det skrevet ut lapper til posten.. dvs at det går ut i dag (vanligvis)... men i mitt tilfelle kommer det ikke på det lokale postkontoret før 0800 på onsdags morgen.. Jeg vet om i allefall om 1 som skal stå tidlig opp på onsdag ja.. edit: du siterer jo også selv; "Pakken(e) blir sendt idag " Endret 7. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ja det er sendt.. der er jo pakkenr, så da er det skrevet ut lapper til posten.. dvs at det går ut i dag (vanligvis)... men i mitt tilfelle kommer det ikke på det lokale postkontoret før 0800 på onsdags morgen.. Jeg vet om i allefall om 1 som skal stå tidlig opp på onsdag ja.. edit: du siterer jo også selv; "Pakken(e) blir sendt idag " Lenge leve GameZone Jeg synes synd på karakterene fremover Jeg gleder meg sånn Lenke til kommentar
Brekke Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 vis dere går inn på cdon.com kan dere kjøpe der det kommer ut den 9 mars Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 vis dere går inn på cdon.com kan dere kjøpe der det kommer ut den 9 mars Men det er billigere på GameZone.no Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 har hørt at det er enda billigere på www.elkjop.no Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Er nok billigere på elkjøp. Hvor det bare koster 449. Men det er jo internett pris, men sier du ifra i kassen, så får du den nok til den prisen uansett. Ellers så går det jo an å bruke prisgarantien hos Lefdal og henvise til elkjop.no. Kommer til å kjøpe hos elkjøp jeg, får bare håpe at de har den inne til onsdagen, ellers blir det litt kjøring på meg gitt. EDIT: var innom EB games på liertoppen idag. Måtte jo teste spillet. Syns det så veldig bra ut. Fikk ikke prøvd så mye da. Men gleder meg veldig til onsdagen. Endret 7. mars 2005 av duda Lenke til kommentar
anders01 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 GT4 følger definitivt opp arven fra de foregående versjonene, og forbedrer småting hele veien. Grafikken er bedre enn før (selvfølgelig), spillbarheten er bedre enn før og omfanget er større enn før (les: antall biler, baner og modifiseringer). Jeg har i hvertfall ikke blitt skuffet, så nå gjelder det bare å vente på Forza Motorsport til Xbox, for å se hva M$ kan klare å komme opp med! Lenke til kommentar
duda Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Da er første anmeldelsen av GT4 ute, og den er gjort av spillsonen hos TV2. Les den her: Anmeldelse av GT4 En dag igjen, og jeg gleder meg som en unge. Dette blir så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg