Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

De 10 første driving missionene var enkle, men resten var mye verre :p

 

Forresten.. Noen som vet hvilke biler jeg kan bruke til å kjøre Spider & Roadster og Lightweight K-Car Cup på Beginner Events?

 

Har ikke så lyst å kjøpe nye biler så kan ikke man bruke de. Antar noen her allerede har kjørt det.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De 10 første driving missionene var enkle, men resten var mye verre :p

 

Forresten.. Noen som vet hvilke biler jeg kan bruke til å kjøre Spider & Roadster og Lightweight K-Car Cup på Beginner Events?

 

Har ikke så lyst å kjøpe nye biler så kan ikke man bruke de. Antar noen her allerede har kjørt det.. :)

Til spider&roadster en Lotus elise type 72.

Lenke til kommentar

Lotus Elise er ikke dumt i det hele tatt. Kan brukes til begge cup'ene (etter vektreduksjon) og kan brukes i Lotus Elise cup (tror jeg det heter) etterpå.

 

@ touring_man: jeg trodde ikke det var mulig å bruke andre biler enn de oppsatte på missions men mener jeg leste tidligere i tråden om noen som hadde brukt NOS under driving missions, så jeg lurte på om det var noe i det eller om det bare var skryt....

Lenke til kommentar
Sånn da var det ferdig, skal vi se her da...jeg er på 88,1%

Way to ruin my confidence :p

 

Hvor mange Aspec mileage og Bspec mileage har du da?

:devil:

 

skal vi se jeg har 5.135km a-spec og 17.066km b-spec (kun enduranceløp, kjører alt annet selv)

 

jeg kjørte ferdig cupen samme dagen som jeg posta 88,1% så jeg har 88,6% nå og en nissan skyline R34 pacecar i garasjen min (det 8 rundersløpet på extreme om noen lurer)

 

Spirre: Jeg har 6'10 med supraen rundt ringen, U up for a challenge?

 

til Guy Mad Dude, jeg tar imot utfordringen, mene det er viktig for meg at jeg ikke drar bilen av veien (litt aggresiv kutting er ok mene er alle fire dekka på grasset så er det restart for meg) så føre du poster nye rundetider så hadde det vært fint om du kanskje holdt samme krav også?

 

jeg kan definitivt kjøre raskere med skylinen, den rundetida var rimelig tidlig i karriera, og jeg hold igjen litt for å ikke dra av. jeg skal komme tilbake med tider i løpet av et par dager

 

en ting til, jeg har ikke noen mulighet for å bekrefte disse tidene og påstandene for tiden, så du/dere får bare ta meg på ordet, jeg vil gjøre det samme så sant det ikke blir for syke tider da

 

til sist, jeg tar gjerne imot noen andre utfordringer også, alltid moro å måle seg mot andre spillere, spesielt når man vet man ikke er den treigeste der ute :p

 

ps: jeg bruker kun pad, har ikke ratt enda :cry:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
skal vi se jeg har 5.135km a-spec og 17.066km b-spec (kun enduranceløp, kjører alt annet selv)

Det der var ikke gode tall!!! :hmm:

 

Jeg har i skrivende stund mer a-spec mileage enn jeg har b-spec mileage, og slik har jeg tenkt til å holde det ;)

jeg har mye b-spec milage ja, mene som sagt det er bare endurance løpa jeg har brukt han i, og jeg kjørte nesten hele del la sarte 1 føre jeg fant ut at han ikke vant uten å få et forsprang først. så bare der ble det jo bortimot 3000km rett på tellern uten å ha noe igjen for det

 

edit: jeg har sikkert noen 100 km med moro kjøring også, som ikke er lagra, da jeg har testa ut biler og resat konsollen etterpå fordi jeg ikke vil ha milage på de bilene jeg ikke bruker i løp.

 

jada, jeg vet jeg er litt rar :thumbup:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Hvordan får dere til å velge bil og bruke NOS under driving missions? Jeg trodde man var låst til en spesiell biltype her. Når det er sagt så sliter jeg noe hemningsløst med mission nr 23 (tror jeg). Slipstream challenge med Skyline. Den forb"#¤de gule skylinen ligger alt for langt fremme i feltet til at jeg klarer å ta den igjen i løpet av tre runder. En liten dose NOS hadde nok ikke vært så dumt der nei. Men hvordan får jeg brult bil som jeg har trimmet selv? Noen som har noen tips?

det er litt vanskelig å klare det missionet der, kluet er i den første svingen på første runda. der har du så stor fart inn i svingen at du drar fra de andre uten at de klarer å henge seg på deg, så det du må gjøre er å slippe opp litt gass, (mene ikke for mye) sånn at de klarer å henge seg på, mene ikke tar deg igjen føre utpå sletta. hvis du er litt sånn som meg så føler du det på deg ganske raskt om du klarer å ta igjen lederen eller ikke. jeg tok ha midt i siste svingen på siste runda og hadde god margin

Lenke til kommentar
jeg har mye b-spec milage ja, mene som sagt det er bare endurance løpa jeg har brukt han i, og jeg kjørte nesten hele del la sarte 1 føre jeg fant ut at han ikke vant uten å få et forsprang først. så bare der ble det jo bortimot 3000km rett på tellern uten å ha noe igjen for det

 

edit: jeg har sikkert noen 100 km med moro kjøring også, som ikke er lagra, da jeg har testa ut biler og resat konsollen etterpå fordi jeg ikke vil ha milage på de bilene jeg ikke bruker i løp.

 

jada, jeg vet jeg er litt rar :thumbup:

Neida, du er ikke rar! Gjør nå det jeg også :p

 

Men det jeg prøver å gjøre på endurance er å kjøre minst halvparten av rundene selv, for så å bytte til b-spec etterpå!

 

(B-spec er jo egentlig helt tåpelig, det samme er egentlig 24 timers løpene :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Lotus Elise, men den går ikke i Lightweight K-Car Cup (beginner).

Du kan likevel bruke den i elise trophy, spider&roadster, MR race, clubman cup hvis du modder nok (tror jeg går fint), British light weight.

Hvilke biler kan jeg bruke da? Finner ingen :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...