Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Har A-spec pointsa egentlig noe å si?

Kjører du F1 bil mot 2CV får du 1 A-Spec poeng. Kjører du 2CV mot F1 (og vinner!!) får du 200 A-spec poeng. Sier noe om hvor bra/dårlig din bil er i forhold til resten av feltet.

Maks 200 for hvert løp, Har du fått 200p i ett løp, får du aldri mer A-spec poeng for det løpet (selv om det står antall poeng neste gang du kjører samme løpet).

 

Mange A-spec poeng sier egentlig bare at man har slitt litt mer for seierne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har A-spec pointsa egentlig noe å si?

Kjører du F1 bil mot 2CV får du 1 A-Spec poeng. Kjører du 2CV mot F1 (og vinner!!) får du 200 A-spec poeng. Sier noe om hvor bra/dårlig din bil er i forhold til resten av feltet.

Maks 200 for hvert løp, Har du fått 200p i ett løp, får du aldri mer A-spec poeng for det løpet (selv om det står antall poeng neste gang du kjører samme løpet).

 

Mange A-spec poeng sier egentlig bare at man har slitt litt mer for seierne.

Synes det er litt digg å se "slemmingene" bli borte i speilet jeg da! :p

Lenke til kommentar
Synes det er litt digg å se "slemmingene" bli borte i speilet jeg da! :p

Hvis jeg har slitt med et race og blitt forbanna på de hjernedøde motstanderne er det ingenting som gir mer nytelse enn å hente fram min Pescarolo PlayStation C60/Judd Race Car ('04) og se motstanden forsvinne 200km/t bakover. moohahshaaa :!:

Lenke til kommentar

Spirre: Jeg har 6'10 med supraen rundt ringen, U up for a challenge?

 

Har ikke prøvd med skyline enda.

 

Ligger selv på ca. 80% oppdaget først nylig at man kunne gå til høyre i driving missions hallen...og at det da dukket opp lassevis med missions...

 

Er det noen som vet om man f.eks vinner en bil ved et visst antall A-spec poeng? Ellerz ser jeg liten nytte i å bevisst samle flest mulig av dem...

Lenke til kommentar
Ligger selv på ca. 80% oppdaget først nylig at man kunne gå til høyre i driving missions hallen...og at det da dukket opp lassevis med missions...

 

åh? Det visste ikke jeg. Har alltid syns det var lite med bare to driving missions :p

 

*sjekke*

:!:

 

Jeg skjønte faktisk at man kunne gå til høyre med en gang jeg da :p

 

Det jeg ikke skjønte var hvorfor Nike One 2022 bilen min gikk så treigt i Mission 1...........

Lenke til kommentar

Hvordan får dere til å velge bil og bruke NOS under driving missions? Jeg trodde man var låst til en spesiell biltype her. Når det er sagt så sliter jeg noe hemningsløst med mission nr 23 (tror jeg). Slipstream challenge med Skyline. Den forb"#¤de gule skylinen ligger alt for langt fremme i feltet til at jeg klarer å ta den igjen i løpet av tre runder. En liten dose NOS hadde nok ikke vært så dumt der nei. Men hvordan får jeg brult bil som jeg har trimmet selv? Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Ligger selv på ca. 80% oppdaget først nylig at man kunne gå til høyre i driving missions hallen...og at det da dukket opp lassevis med missions...

 

åh? Det visste ikke jeg. Har alltid syns det var lite med bare to driving missions :p

 

*sjekke*

Haha, det fant jeg ut første gang jeg besøkte driving missions :tease:

Lenke til kommentar
Hvordan får dere til å velge bil og bruke NOS under driving missions? Jeg trodde man var låst til en spesiell biltype her. Når det er sagt så sliter jeg noe hemningsløst med mission nr 23 (tror jeg). Slipstream challenge med Skyline. Den forb"#¤de gule skylinen ligger alt for langt fremme i feltet til at jeg klarer å ta den igjen i løpet av tre runder. En liten dose NOS hadde nok ikke vært så dumt der nei. Men hvordan får jeg brult bil som jeg har trimmet selv? Noen som har noen tips?

Man kan IKKE velge bil eller NOS i Driving Missions.

Lenke til kommentar

Da har jeg gjort det store......

 

Jeg har den siste tiden brukt min eldre brors PS2 mini, og memorycard.

 

Har kommet til 53% på GT4 nå!! :wee:

 

 

Greia er, at broren min har tatt med seg ps2'en OG memorycardet til Bergen hvor han er utstasjonert på ubåt :dontgetit:

 

Han kommer ikke hjem før i July :ermm::(

 

Skal prøve å få han tilå sende minnekortet i posten! Håper det funker :cry:

 

 

Savner GT4 allerede............................................

Lenke til kommentar
Hvordan får dere til å velge bil og bruke NOS under driving missions? Jeg trodde man var låst til en spesiell biltype her. Når det er sagt så sliter jeg noe hemningsløst med mission nr 23 (tror jeg). Slipstream challenge med Skyline. Den forb"#¤de gule skylinen ligger alt for langt fremme i feltet til at jeg klarer å ta den igjen i løpet av tre runder. En liten dose NOS hadde nok ikke vært så dumt der nei. Men hvordan får jeg brult bil som jeg har trimmet selv? Noen som har noen tips?

Her er en link til video av mission 23 (skyline slipstream).

 

http://www.davidanderson.org.uk/files/GT4/famine-m23.wmv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...