Gå til innhold

Den store GT4-tråden

duda

Anbefalte innlegg

Hei!

Sliter noe så meningsløst med Sarthe Circuit 24 Hours II løpet...Noen som har forslag til valg av bil på dette løpet?

Kunne godt tenkt meg tips om en bil som man klarer dette løpet ganske greit, jeg synes det er kjedelig å knive i 24 timer......

I need help!

-zl8ter-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en fin bil til å fullføre "1000 miles"-løpet i European.

Har prøvd med Jaguar E-Type Coupe, men den klarer bare andre plass ;)

jeg brukte en blod-trimme Chevrolet Camaro 1969 til det løpet :p har ikke prøvd på cupen enda..men har kjørt den Opera banen der :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg brukte en blod-trimme Chevrolet Camaro 1969 til det løpet :p har ikke prøvd på cupen enda..men har kjørt den Opera banen der :thumbup:

Hvordan kan du bruke en AMERIKANSK bil i et EUROPEISK løp?

EDIT:

Når det er sagt, så skal jaguaren holde lenge. De andre gamle bilene i europa er jo ikke no tess. Trimmer du den litt, fikser litt på hastigheten, så skal du vinne rimelig greit. Kjørt to av løpene nå, og har ledet såpass at jeg for det meste har latt b-specen kjøre. Noe som har funket glimrende.

Glimrende oppfinnelse. Jeg slipper å kjøre løp som jeg er overlegent i, og han kjører 3x fortere = jeg blir fortere ferdig.

Endret av duda
Lenke til kommentar

Hvordan kan du bruke en AMERIKANSK bil i et EUROPEISK løp?

EDIT:

Når det er sagt, så skal jaguaren holde lenge. De andre gamle bilene i europa er jo ikke no tess. Trimmer du den litt, fikser litt på hastigheten, så skal du vinne rimelig greit. Kjørt to av løpene nå, og har ledet såpass at jeg for det meste har latt b-specen kjøre. Noe som har funket glimrende.

Glimrende oppfinnelse. Jeg slipper å kjøre løp som jeg er overlegent i, og han kjører 3x fortere = jeg blir fortere ferdig.

Jeg begynte å lure på det selv. Jeg tror alle biler kunne være med, og at det gikk bare på årsmodellen.

På Japanese event bruke jeg en Dodge Viper til en cup...

På European ''1000 Miles'' står det;

Game Type: Championship Race. Winning Prize Money: Cr.300,000

Range Of Modification: Unmodified Car Only

Tyre Type: Normal Or Sport tyres are required

Model Limit: Up to 1970 models

Cars Permitted: All cars permitted

derfor fikk jeg min Camaro i det løpet ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvor langt? Har ikke spillt så mye de to siste ukene, mene er på *sjekke* oi midt i et løp gitt :p

Får kjøre ferdig først å se da :cool:

Sånn da var det ferdig, skal vi se her da...jeg er på 88,1%

Har igjen hard rallyene på grus snø og is, asfalt er tatt

Hvordan lønner det seg å trimm/tune bilene mine?

Jeg trmmer bare de bilene jeg vet jeg skal kjøre løp med, lar de andre være til jeg er ferdig med spillet i alle fall. Med unntak av en blodtrimma svart Skyline R34 og en svart Supra RZ. Har kjørt nurburgring med begge to, 6min 43sek på Skylinen og 6min 24sek på Supraen. Uten å kjøre av veien så klart :D

Mene når jeg trimmer så kjøper jeg alltid lightweight stage 1, eksos (alltid beste) og chip. så sjekker jeg om det går greit og fyller så på med dekk, turbo, NOS osv alt etersom å bra motstanderne er. Prøver å unngå dyre trimminger med mindre jeg liker bilen veldig godt, som f.eks Saleen S7 shelby cobraen og Merche SLR. de har ganske heavy trim selv om det ikke var helt nødvendig :whistle:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Jeg er litt over 53% completed på GT4 nå :wee:

Hvor langt er dere?

Edit: Hvordan lønner det seg å trimm/tune bilene mine?

88.9% 38000A-spec poeng (noen har regnet ut at maks er i overkant av 100000)

Prøver å tyne så mange A-spec poeng jeg kan fra hvert løp. Prøver derfor å vinne med utrimma biler, hvis jeg må trimme starter jeg med alt som ikke øker HK eller reduserer vekt (understell, gir, kløtsj osv).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...