Gå til innhold

Den store GT4-tråden

duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

76,7% her :D

personlig brukte jeg F1 bilen på den siste cupen i professional, det funka fett. for å få F1 så trenger du å kjøre nürburg 24timers, og det er nul problem med f.eks toyota 7 race car (den vinner du på missions 24-29) eller minoltaen.

jeg har ikke kjøpt en eneste racecar enda av de dyre typene. har kun kjøpt de litt dyre vanlige bilene som SLR, shelby cobra, saleen s7

for å ta det 493hp+ løpet, så er det bare å kjøpe en japsebil som du får en 6-700 hester i, kjøpe racing medium dekker og beste understellet (mer eller mindre max trim altså) og så kjøre, null problem

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Jeg mener jeg brukte Shelby cobraen til 1000 miles. Tror det eneste kravet er at bilen er fra før 1970. OG siden jeg måtte bruke Shelby Cobra for å vinne Eleanor var valget enkelt når jeg skulle velge mellom Shelby Cobra og AC varianten med litt mindre monetas enn det jeg har nå.... Kjørte mesteparten i B-spec mode, men måtte jo kjøre litt selv også :). Det kan være en ide å kjøre body repair plan (eller noe sånt) etter 1000 miles for så mange lange løp gjør bilen litt vinglete...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...