Gå til innhold

Den store GT4-tråden

duda

Anbefalte innlegg

Men hvorfor ikke bare be han kjøre MAX, og kjørte forbi konstant ? :o

Ser ikke vitsen i B-spec... :o

en ting som er usannsynlig greit med B-spec er at du hvis du er inne på "oversiktsbildet" (altså ikke ser på bilen din når den kjører) så kan du kjøre opp speeden til X3... altså vil et 24 timers løp ta KUN 8 timer, ca... Så slipper du å bruker dager/uker på et løpt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis ikke du kan kjøpe turbo til bilen så kan du ikke det..

du kan sikkert kjøpe NA tuning eller Supercharger til den though..

Supercharger (kompressor, samme prinsipp med overlading av luft til motoren som turbo, forkskjellen er at kompressor er drevet av en reim eller kjede, mens turbo'n drives av eksosen) er under kategorien "turbo" i tuning shoppen, saa da er vel ikke det mulig paa denne tror jeg.

Grunn til at det er noen biler som ikke har mulighet for turbo er nok fordi det ikke er noen offesielle leverandorer av turbomontering til den aktuelle bilen.

Lenke til kommentar

Hei! Er ferdig med alle løpene på proffesional og beginner utenom det siste på proffesional som man må ta på slutten, men problemet er at det enda ikke åpner seg, det står enda at jeg må fullføre alle løpene på beginner og profesional, noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

En fin ting med B-spec mode er at det går an å bruke fjernkontrollen til å "styre" løpet. Dermed kunne jeg kjøre løp og mate datteren min på tre uker samtidig.... Lettere å betjene fjernkontrollen med en hånd enn håndkontrolleren. Eneste bakdel er at jeg ikke klarte å øke løpshastigheten. Metoden anbefales derfor kun for kortere løp, og kanskje ikke Nurnburgring 24H ;)

Lenke til kommentar
Heisann!

Sliter med bilvalg til det nest siste løpet i proffessional, der du må kjøre unmodified biler med mer enn 493 hester.

Setter pris på forslag!

-zl8ter-

Sliter med den jeg også, kunne noen fortelle åssen bil jeg trenger i den nest siste løpet i professional??

Lenke til kommentar
Heisann!

Sliter med bilvalg til det nest siste løpet i proffessional, der du må kjøre unmodified biler med mer enn 493 hester.

Setter pris på forslag!

-zl8ter-

Sliter med den jeg også, kunne noen fortelle åssen bil jeg trenger i den nest siste løpet i professional??

Ja, fortell OSS hvilken bil som er best å bruker. Sliter med den.. har brukt minolta'n, men Mercedes Sauber slår meg hele tia..Hakke prøvd å kjøre selv men.. B-Spec personen min burde ha klart det!

Lenke til kommentar
Heisann!

Setter pris på forslag!

-zl8ter-

Ja, fortell OSS hvilken bil som er best å bruker. Sliter med den.. har brukt minolta'n, men Mercedes Sauber slår meg hele tia..Hakke prøvd å kjøre selv men.. B-Spec personen min burde ha klart det!

b-spec sjåføren er helt elendig til å kjøre.

Lenke til kommentar
noen som vet hva en "unmodified" bil egentlig er?

Er jo en del greier man kan kjøpe til den, men jeg har ikke helt giddet å finne ut hvilke..

Du kan ikke bruke rene banebiler eller rallybiler. Heller ikke trimmede biler (HKS, Opera osv.) tror jeg. Synes å huske jeg brukte en Supra der, en del trimming trenger du i alle fall...

Lenke til kommentar
noen som vet hva en "unmodified" bil egentlig er?

Er jo en del greier man kan kjøpe til den, men jeg har ikke helt giddet å finne ut hvilke..

Unmodified bil er bare det at bilen skal være i orginal tilstand, uten noen ekstradeler man har kjøpt og satt på i senere tid..

Lenke til kommentar
Unmodified bil er bare det at bilen skal være i orginal tilstand, uten noen ekstradeler man har kjøpt og satt på i senere tid..

Nope, du kan trimme som bare det :D

Men bilen må være original, kan ikke være modifisert FØR du kjøper den. Har selvfølgelig ikke testet alle bilene, men stemmer sånn ca i alle fall.

Lenke til kommentar

Nope, du kan trimme som bare det :D

Men bilen må være original, kan ikke være modifisert FØR du kjøper den. Har selvfølgelig ikke testet alle bilene, men stemmer sånn ca i alle fall.

Kjøpte meg en MB SLR McLaren for 610 000 cr.

Trimma den som faen og klarte den til slutt:)

Nå har jeg siste i Professional igjen, tipper jeg trenger en HEFTIG bil der!

Noen som har noen tips hvilken bil jeg burde satse på for å vinne Gt Championship i Professional???

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...