Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

B-spec ødelegger mye av moroa! Etter du har A-spec-et et langt løp, sitter du igjen med en følelse av "Ahhhhh, endelig. Det var deilig å bli ferdig med denne shiten". B-speccer man så blir det som et hvilket som helst normalt løp.

 

"Endurance"-løpene er en utfordring. Manndomsprøvene i GT4... får jo pent lite glede av spillet når man "hopper over" de store utfordringene.

 

Alle "Endurance"-løp skal kjøres manuelt fra min side i hvert fall... (kanskje vi sløyfer Nurbrugrin 24t ;) )

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke lese lengre bak for og se om noen har postet dette, så jeg skriver det bare.

Merk at du må ha en akseptabel bil(MR2 ->) for å gjøre dette.

En kjapp måte og tjene penger på er å kjøre Capri Rally (easy) en gang, for da får du en rallybil som er verdt 260.000 credits hvis du selger den.

15 min, og du har en million credits til rådighet.

Lenke til kommentar
B-spec ødelegger mye av moroa! Etter du har A-spec-et et langt løp, sitter du igjen med en følelse av "Ahhhhh, endelig. Det var deilig å bli ferdig med denne shiten". B-speccer man så blir det som et hvilket som helst normalt løp.

 

"Endurance"-løpene er en utfordring. Manndomsprøvene i GT4... får jo pent lite glede av spillet når man "hopper over" de store utfordringene.

 

Alle "Endurance"-løp skal kjøres manuelt fra min side i hvert fall... (kanskje vi sløyfer Nurbrugrin 24t ;) )

Syns B-spec er greit å ha, spesielt i de løpene hvor du er sikret seier, og ikke orker å kjøre, og spesielt endurance løpene. Hvem har ork til å kjøre i 24 timer i strekk? Eller 8 timer i strekk?

Lenke til kommentar
i 3ren gikk vel escudoen ca. 470km, og hadde ca. 1800 BHP

Jeg fikk den opp i 800kmh jeg :dontgetit:

Hah!

 

Fikk Esudoen oppi 1476km/t, men hadde det vært lengre kjørebane på Max Speedway (eller hva den heter) hadde jeg klart mer.

 

Ja, det er GT3 jeg snakker om, begynner å stegle når den er i 360km/t, så suser den bortover veien i over 1000km/t :D

Ganske gøy :p

 

Kødder ikke... Går ann hvis du justerer ASM TCS og spoilerne...

 

Edit: BTW, hadde 1881BHP

Endret av R-apiD
Lenke til kommentar

Tror det var en bug med GT3. Man senket bilen, justerte ditt og datt... Når du kom opp i 500 km/t så la bilen seg bakover/bakpå. Men du fortsatt kjørte fremover. Nesten 90 grader ligger bilen bakover...

 

Replay er ufattelig fett når bilen går i 2000 ;)

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
i 3ren gikk vel escudoen ca. 470km, og hadde ca. 1800 BHP

Jeg fikk den opp i 800kmh jeg :dontgetit:

Hah!

 

Fikk Esudoen oppi 1476km/t, men hadde det vært lengre kjørebane på Max Speedway (eller hva den heter) hadde jeg klart mer.

 

Ja, det er GT3 jeg snakker om, begynner å stegle når den er i 360km/t, så suser den bortover veien i over 1000km/t :D

Ganske gøy :p

 

Kødder ikke... Går ann hvis du justerer ASM TCS og spoilerne...

 

Edit: BTW, hadde 1881BHP

GT One går fortere enn escudo'en hvis du gjør samme trikset... fikk den opp i over 2000km/h..... noen som har gjort det samme på gt4??

Lenke til kommentar
Noen som har skaffet seg suzuki pikes peak verison da?

 

Viss det er noen som har fått full tuning på den, hvor fort går den da

Tror du får den etter man har fullført "SPECIAL CONDITION HALL", kan ikke bekrefte det men det var sånn i gt3, skal ikke se bortifra at det er det samme i gt4..?

 

EDIT: sorry stod på forrige side,

SPECIAL CONDITION HALL (HARD):

Cathedral Rocks (Trail I) : SUZUKI ESCUDO Dirt Trial Car '98

 

så nå også at du ikke spurte om hvor man fikk den, så litt bortkastet dette innlegget.. :dontgetit:

Endret av nattaz
Lenke til kommentar
Kan noen si meg noen biler som funker i lightweight? Prøvd Lupo og mini cooper, fortsatt for lange!

 

edit: Og regnes en sånn som har stoff tak som convertible selv om taket er oppe?

Suzuki har en del biler som passer, man kan se lengden før man kjøper dem.

Det er convertible selv om stofftaket er oppe..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...