Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Er det noen som vet hvilken bil man kan kjøre med på "spider and roster" cupen i begginer.

De fleste nyere kabrioleter duger, men synes å huske at jeg måtte trimme en del før løpene. En grei bil å bruke er Mazda MX5, som du får brukt for en fin pris. Kjører ganske bra med Sport Suspension, men vær obs på at hekken plutselig slipper hvis du presser mye (det kan sikkert stilles inn).

Endret av superman
Lenke til kommentar
Hvilken bil trenger jeg til Gran Turismo World cup? Min Mercedes blir alltid dratt igjen etter 4 runder :|

susuki eskudo. går som, lynet. :thumbup::thumbup:

Jeg kjøpte meg audi R8 for å kjøre dette løpet, men det fynka dårligt, klarte mg fint på di 2 første løpene.Denne bilen har 1100hk og likemye NM. så en futt trimma eskudo er nok tingen her ja. Btw, kor man vinner den henne?

Lenke til kommentar

Ok, alle snakker om de bra bilene med alle hestekreftene man har osv, men glemmer dere ikke de små litt "eldre" bilene som ga grunnlag for de raske bilene vi har i dag?

 

Ta for eksempel Fiat 500! Noen som har denne? rundt 8 HK og fin og lett å kjøre i, og den har helle ingen problemer med å kjøre ut av veien og den klarer Nurnburgring på under 1,5 time, så jeg synes dere burde sette litt mer pris på de litt "eldre" bilene :thumbup:

Lenke til kommentar

Måtte kjøpe GT 4 jeg også,har kommet på ca 26%.klarte og få bil med 900hk(Jaguar) etter 2% !!nå klarer jeg og få ca 1 mill pr 10-15 min med B-Spec mode. er kommet til formel 1 løp,men trenger samme bil som al..

 

Veldig bra spill som har alt og litt til,men handlingen er jo nesten blitt litt arcade.kansje bra og med B-Spec mode kan jo alle kjøre GT 4,selv om de ikke heter Michael Schumacher ;)

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Enig, men har seriøst ikke fatta det der med B-Spec...

 

Jeg synes det er veldig hendig når jeg må ta et enkelt race som er rett og slett kjedelig å kjøra, bare guide b-spec kjørern din tell teten, så er det bare å skifte kanal. Han blir nok hendig under endurance racing og, han kan ta over når me tar pause.

 

Men over tell andre saker.

 

Har nå kommet tell et punkt hvor ting står litt stille, har tatt alle de vanlige racene i beginner, japse og pro ligaene. Tenkte jeg nå skulle prøva å ta de litt vanskeligere racene. Men trenger nesten en racer som funker.

 

Noen som veit hvor jeg kan vinne en av de racerne som det koster 1.350000 å kjøpa? Som Arta NSX og Toms Supra.

 

Jeg har den sure Nissan Z concept racern, men den er nesten for bra, blir ikke mange A-spec poeng eller morro av å race med den. Trenger en racer med rundt 400-500HP.

 

Hadde vært fint med en americansk racer og, hakke fått prøvd amerikaner ligaen enna :hm: .

Lenke til kommentar

Har ikke kommet langt nok til å kjøre endurance løp men hvis det går an å sitte og kjøre B Spec mode på endurance så kommer jeg til å kaste spillet.

 

Bruker B Spec nå til å gjøre GT Gran Turismo Turneringa hvor jeg ender opp med nesten en halv million i penger uten engang å anstrenge meg. Jeg sitter å ser på tv mens computeren kjører for meg.

 

Dette funker kun om du har overlegen bil som jeg har akkurat nå men jeg blir MEGET skuffa hvis dette går an på endurance løp, da forsvinner jo hele poenget med turneringa bort. Det handler jo om å holde konsentrasjonen oppe i en time eller 2 . Ser det går ikke an å kjøre B Spec på de andre spesielle turneringene så håper det er det samme for Endurance.

 

Jeg liker en utfordring i spill og kan ikke si jeg likte dette B Spec opplegget .

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
skal nok kjøpe meg gt4 etterhvert, men lurer da på om det er verdt å kjøpe det offisielle rattet til spillet også? hva er prisen på det, og vil gjerne høre vurdering av dere som har det selv i forhold til en kontroll.

Hvis det er Logitech Driving Force Pro du snakker om?

( https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16168 )

 

Det er definitivt verdt å kjøpe, garantert. Koster fra kr 995,-, mulig billigere og andre priser i bundle med spillet eller evt. PlaySeat Solberg edition (3500,- på SpaceWorld). Har hatt rattet siden nov., funker oxo excellent på PC (Bortsett fra 900Grader sving). Det er i klasse med Logitech Momo Rattet som er litt mer solid bygget enn de tidligere GT rattene fra Logitech. Både girspak og F1 giring. Overgangen fra håndkontroll til ratt er nok litt vanskelig til å begynne med, men etterhvert er ratt et "must". Helt annerledes og mye bedre spilloplevelse! Løp og Kjøp....Full pakke, GT4, Logitech Driving Force Pro, og Playseat Solberg Edition! :D

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Dette funker kun om du har overlegen bil som jeg har akkurat nå men jeg blir MEGET skuffa hvis dette går an på endurance løp, da forsvinner jo hele poenget med turneringa bort. Det handler jo om å holde konsentrasjonen oppe i en time eller 2 . Ser det går ikke an å kjøre B Spec på de andre spesielle turneringene så håper det er det samme for Endurance.

 

Hele poenget med b-spec er jo at man skal kjøra en stund selv, så pitte og la b-spec karn kjøra en stund, så få han tell å pitte og ta over selv.

 

Det er sånn det funker i GT mesterskapet i virkeligheten ihvertfall.

Lenke til kommentar
skal nok kjøpe meg gt4 etterhvert, men lurer da på om det er verdt å kjøpe det offisieller rattet til spillet også?

Jeg betalte 1000 spenn, og synes det er verdt hver eneste krone. Nå skal det sies at jeg bruker det til PC også. Men ikke forvent noen Aha-opplevelse når du prøver det første gang, det er en liten tilvenningsperiode fra pad.

 

Totte-: Du vet at du kan aktivere 900 grader ved å trykke select+R3+høyre paddle?

Lenke til kommentar
skal nok kjøpe meg gt4 etterhvert, men lurer da på om det er verdt å kjøpe det offisieller rattet til spillet også?

Jeg betalte 1000 spenn, og synes det er verdt hver eneste krone. Nå skal det sies at jeg bruker det til PC også. Men ikke forvent noen Aha-opplevelse når du prøver det første gang, det er en liten tilvenningsperiode fra pad.

 

Totte-: Du vet at du kan aktivere 900 grader ved å trykke select+R3+høyre paddle?

Du kommer ikke til å angre! Og jeg synest at det er mye lettere å spille GT4 med ratt!

Lenke til kommentar
Nei, det viste jeg jammen ikke......Thnx! Kan man deaktivere det i di spill som støtter det oxo?

Ja, hvertfall i GT4, som er det eneste 900-spillet jeg har prøvd. Jeg bruker alltid 180 i rally og løp med mange brå svinger (sånn som de to første på Special Conditions), da er ikke 900 noe særlig å bruke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...