Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører inni sånn at jeg har speil. Slipper å stresse med å trykke på L1.

Også kjører jeg med automat nå. Ble litt mye å tenke på når det ble litt stresset med manuell. Men kommer til å bytte til manuell når jeg har blitt bedre til å kjøre.

Lenke til kommentar

Kjører inni, eller kan virke som det er på toppen av fangeren, eller front av panseret, greit med speiler ja. Kjører mer ratt, pedaler og stol, så manuell er tingen, F1 giring er smud :-D. Kjørte med PAD før (GT1,2 og litt 3), da er manuell uaktuelt.....knot med den.

 

Men i det store og hele har du GT i fingrene, kjører man godt anyway. (Overgangen er værre fra PAD til Ratt og Pedaler tror jeg)

 

Litt offtopic, men siden det er "the real driving simulator" vi snakker om her. Noen som liker Richard Burns Rally? Konge syns nå jeg! Vanskelig, men realistisk altså. (Rally delen i GT4 er ikke videre imponerende syns jeg....i forhold, men festlig da)

Lenke til kommentar

hvis du har clk touring caren fra legend of silver arrow løpet kan du trimme den og kjøre german touring car b-spec. det tar ca. ti minutter, og gir deg rundt 150000 i premiepenger i tillegg til en mercedes amg clk-gtr race car som kan selges for mellom 700 og 800.000

Lenke til kommentar
Har sinnsykt lyst på stol, har ratt og pedaler, men det hadde vært fett med en ordentlig recaro stol.

 

 

Er det denne stolen du fikk ta i på expert:

http://www.spillarkivet.no/article.php?nid=3&type=artikkel

 

Finner flere på www.inline.no

 

 

 

-zl8ter-

ja det er den stolen. den er litt dyr men verdt hver krone. i tillegg tar den liten plass når den er slått sammen..

 

løp og kjøp

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...