Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen her med noen sinnsyke tider på nurnburgring? greide en runde på 7.04 (nissan stream z m/900hk) eller noe sånt....men er ikke fornøyd

Beste tid Nurburgring så langt er 6'33.488 med Minolta Toyota 88C-V (907 Hk, racing medium dekk og maks downforce), feiger ut med bremsing i alt for mange svinger...... :p

Lenke til kommentar
Hva Slags bil er den beste bilen og bynne med når man har ca. 100000 credits? første bilen min var en brykt skyline til om lag 8000 c.

Kjøp en mazda MX-5. Den kan du vinne mange amatør, produsent, japan og småbil-løp med. Bilene du vinner kan du bruke videre i andre løp! Kjøp bil bare når du må for å komme videre eller når du har råd til drømmebilen. Kjøp brukt hvis du kan (husk oljeskift).

Lenke til kommentar
Hva med giring, kjører dere Auto. eller manuellt? Manuelt her, klar favoritt!!! Synes det er kjipt å kjøre med auto, får ikke helt den samme feeling'en....

jeg kjører auto men har tenkt til å prøve å legge over til manuelt, prøvde en gang da jeg fikk spillet men det ble litt mye på en gang. Nå har jeg jo blitt litt bedre i spillet så jeg tror det vil være litt enklere å kjøre manuelt nå

Lenke til kommentar
Hva med giring, kjører dere Auto. eller manuellt? Manuelt her, klar favoritt!!! Synes det er kjipt å kjøre med auto, får ikke helt den samme feeling'en....

jeg kjører auto men har tenkt til å prøve å legge over til manuelt, prøvde en gang da jeg fikk spillet men det ble litt mye på en gang. Nå har jeg jo blitt litt bedre i spillet så jeg tror det vil være litt enklere å kjøre manuelt nå

Ja, kjørte også auto før... det kommer vel av seg selv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...