Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!!

 

Jeg fikk spillet på lørdag og det er drit fet!!

men det jeg lurer på er om man kan ha to profiles? Så jeg og broren min kan spille på gt mode?

Hvis det går kan noen være så snilee å skrive hvordan??

 

Plizzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Nja, 2 memorycard og bytte mellom de er den eneste løsningen jeg kan tenke meg.

Lenke til kommentar
Sånn, nå har jeg fådd meg en mazda RX-7 noe 80-modell i racingstil.

Den er FR, hvordan skal jeg ta svingene da? Skal jeg bremse før svingen uten å svinge, og så gi gass ut?

jeg kjører hardt helt til jeg vet at jeg klarer å stoppe, kaster bilen ned i rette giret for så å gli gjennom svingen (kan legges til gass/brems etter behov).

 

er litt usikker om dette er rette metoden, men har fungert bra så langt. :)

 

edit: trekker tilbake det jeg sa om skyline, fikk tak i en M3 GTR idag. :p

Endret av nord
Lenke til kommentar

19,8 , har spilt ganske så mye siden fredags kveld klokken 21:00 , helt hektet. :)

 

HELT enig Alastor, husker enda hvor sakte det føltes å kjøre i 400+ km/t men nå gruer jeg meg til neste sving når det går virkelig fort..

 

Musty, hvordan løp vant du MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98 i?

Endret av nord
Lenke til kommentar

Endelig 20%!

Kjoerte Japan GT cup i gaar kveld og tjente ca. 250 000, pluss en bil verdt sikkert 300 000.

Brukte 350Z Consept car og vant med glans.

Trenger ca 4 500,000 credits for aa kjoepe Honda Consept car som jeg vil bruke i Le Mans 24 :)

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Altså, jeg skjønenr ikke, hvorfor fikk jeg den bilen min med 760 hester! Har ikke gjort NOE spes! Altså, ikke fått alle gull på noen lisenser eller noe! Bilen heter "Cadillac CIEN '02", er MR, veier 1450kg og har en V12:DOCH på 7,5liter. Fikk den allerede på under 3% i spillet, har noen av dere andre fått den eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...