Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Altså, har oppdaget et par dumme ting med GT4. Du får muskelbiler altfor fort! :dontgetit:

 

Altså, etter at jeg tok National A lisence (eller hva det nå enn var jeg gjorde) så fikk jeg jo en bil med 720 hester! :thumbdown: Har 1.6% på spillet, og syns det er altfor tidlig å få slike muskelbiler. Hvorfor har de lagt inn slike biler så tidlig i spillet, helt gratis?

 

EDIT: Jeg skrev "et par", men egentlig var det bare en ting da. :wee:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sliter med GT championship. har ingen biler som kan hamle opp med motstanden og de bilene som kan det, får man ikke kjøpt for penger.

 

har en Skyline med 850 gamp og en OPTION stream z @ Nissan 350z med 950 gamp, disse er ikke i nærheten av å kunne ta de igjen.

 

hvor kan jeg skaffe biler som er i stand til å vinne det?

Lenke til kommentar
sliter med GT championship. har ingen biler som kan hamle opp med motstanden og de bilene som kan det, får man ikke kjøpt for penger.

 

har en Skyline med 850 gamp og en OPTION stream z @ Nissan 350z med 950 gamp, disse er ikke i nærheten av å kunne ta de igjen.

 

hvor kan jeg skaffe biler som er i stand til å vinne det?

 

En Mitsubishi 3000 GT turbo (kjøpte den brukt for under 30000), med litt trimming fikser det løpet ganske greit. Har trimma den til 870 hk, og den kjører ifra det meste.....slik den gjorde i 3'ern.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Altså, har oppdaget et par dumme ting med GT4. Du får muskelbiler altfor fort! :dontgetit:

 

Altså, etter at jeg tok National A lisence (eller hva det nå enn var jeg gjorde) så fikk jeg jo en bil med 720 hester! :thumbdown: Har 1.6% på spillet, og syns det er altfor tidlig å få slike muskelbiler. Hvorfor har de lagt inn slike biler så tidlig i spillet, helt gratis?

 

EDIT: Jeg skrev "et par", men egentlig var det bare en ting da. :wee:

Så du fikk gull i alt? Om du er så flink til å kjøre, så er det ikke rart spillet belønner deg med en så god bil :).

 

Uansett, jo bedre bil du har i forhold til konkurrentene, jo mindre A-spec points får du. Ikke at jeg vet hva slike poeng er godt for da :p.

Lenke til kommentar
Forresten, hva er det billigste stedet å kjøpe spillet nå? Søkt litt rundt på nettet men jeg tenkte å kjøpe i butikk.

 

Butikker jeg har i nærheten:

 

Elkjøp

Spaceworld

free record store

EB games

 

Noen som vet om disse har spillet under 400kr? Så en som sa at elkjøp hadde til 350 men jeg er ikke sikker på om de har det så billig på Vinterbro.

 

Takk.

Tviler på at du får kjøpt det spillet til under 400,- noe sted i vanlige butikker.

Lenke til kommentar

ja det lurer jeg også på...hva er aspecs poengene gode for?

 

Men at du får en muskelbil så tidlig i spillet er jo fordi, som alastor sier, at du er en flink kjører. Og flinke folk bør bli belønnes. Selv fikk jeg bare en dritt bil, siden jeg tok det meste i bronze. En bil som ikke går an å selge og som er treg.

Lenke til kommentar
sliter med GT championship. har ingen biler som kan hamle opp med motstanden og de bilene som kan det, får man ikke kjøpt for penger.

 

har en Skyline med 850 gamp og en OPTION stream z @ Nissan 350z med 950 gamp, disse er ikke i nærheten av å kunne ta de igjen.

 

hvor kan jeg skaffe biler som er i stand til å vinne det?

 

En Mitsubishi 3000 GT turbo (kjøpte den brukt for under 30000), med litt trimming fikser det løpet ganske greit. Har trimma den til 870 hk, og den kjører ifra det meste.....slik den gjorde i 3'ern.

 

 

mvh

Pantera

jeg har en MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98, som er en tilsvarende bil som de andre kjører. Selv med den har jeg problemer. Jeg ser at det kan gå, men jeg trenger mer øvelse på de aktuelle banene.

Jeg tror at en 3000 GT vil ha problemer i dette løpet. Det er jo faktisk en elendig bil, uanz hvor mange gamp den har. Den styrer extremt dårlig i forhold til enhver race car, og de aller fleste race cars vil vel være bedre enn den selv med en god del mindre hester under panseret..

Lenke til kommentar
Men er det noen form for "Free Roam" eller noe, sånn at man kan cruse rundt der man vil?

Du kan kjøre banene uten motsdandere, bare å velge city courses eller lignende...

Ok, Men det er ikke sånn at det er mangen veier å kjøre?

 

 

 

Pokker, tror jeg må få tak i gt4 snart

Lenke til kommentar
sliter med GT championship. har ingen biler som kan hamle opp med motstanden og de bilene som kan det, får man ikke kjøpt for penger.

 

har en Skyline med 850 gamp og en OPTION stream z @ Nissan 350z med 950 gamp, disse er ikke i nærheten av å kunne ta de igjen.

 

hvor kan jeg skaffe biler som er i stand til å vinne det?

 

En Mitsubishi 3000 GT turbo (kjøpte den brukt for under 30000), med litt trimming fikser det løpet ganske greit. Har trimma den til 870 hk, og den kjører ifra det meste.....slik den gjorde i 3'ern.

 

 

mvh

Pantera

jeg har en MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98, som er en tilsvarende bil som de andre kjører. Selv med den har jeg problemer. Jeg ser at det kan gå, men jeg trenger mer øvelse på de aktuelle banene.

Jeg tror at en 3000 GT vil ha problemer i dette løpet. Det er jo faktisk en elendig bil, uanz hvor mange gamp den har. Den styrer extremt dårlig i forhold til enhver race car, og de aller fleste race cars vil vel være bedre enn den selv med en god del mindre hester under panseret..

har en 3000GT med NA tuning, litt kjedelig..

 

stiller alltid inn fjærene og girene når jeg kjøper ny bil, og alle bilene har racing medium hjul og Fully customizable suspension.

 

synes det er rart at man møter biler som Audi R8 i det løpet, den går jo i 300-400km/t?...

 

får se om jeg skaffer noe bedre idag, har begynt å kjøre rally nå. :)

 

edit: med rette delene er en 3000gt god å kjøre, men dessverre langt ifra opplevelsen til en Skyline..ikke tvil om at Polyphony elsker Nissan... :hrm:

 

og hvorfor får man ikke kjøpt Supra? finner bare Castrol tom`s supra etc.

Endret av nord
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...