Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Gleder meg til expansion pakken (Online Addon)

 

:) Går an å trikse til online play nå osså men blir jo Server Browser og slikt på denne addonen så man slipper å stresse med IP`er og slikt.

 

Faen som jeg gleder meg .

Når skal man pitte inn, hvor lenge skal man tør å kjøre med soft racing dekk før du pitter ? Ahh dette blir såååå nice !!

 

 

Sliter litt med Special License selv ...har kommet til #12 tror jeg. Rally på Dirtbane . Hater sånt !

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tatt fra gamefaqs:

If you drive on the outside of the track where there are patches of snow, you're more than likely to spin, caused by the difference in grip between the right and left tires.  In the tunnel, the snow on the ground and a number of tight corners will upset the balance of your car.  Be          delicate on the throttle and concentrate on the forward progress              of your car, and you should be okay.  There are plenty of places            where the car's balance will be compromised as well as the tires' traction, so refrain from being overly aggressive on the throttle, otherwise you'll spin.  The driving surface is slicker here than on dirt, so be cautious.

 

har ikke tatt denne selv, men er vel alltid et godt tips å se på demoen hvis du sliter, for å få bremsepunkter, og linjer. lykke til

Den banen irriterer meg grenseløst...

 

Sliter litt med Special License selv ...har kommet til #12 tror jeg. Rally på Dirtbane . Hater sånt !

Jeg tok sølv på første forsøk :whistle:

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Som jeg sa tidligere.......

 

LFS er kjedelig fordi det er kjedelig, ikke fordi det er realistisk. syns ikke det var så realistisk som folk skal ha det til, da likte jeg GTR mye mye bedre.

Som sagt, LFS gis ut i tre biter. Den versjonen som er ute nå blir ingenting til sammenligning til LFS S2. Og det er ikke prat om alle bilene i GT4. Men hvis det er så stor forskjell på prologuen og fullversjonen skal jeg prøve det før jeg konkluderer med noe.

 

 

Men på en annen side, hvis det er så stor forskjell på prologuen og fullversjonen. Hva var da vitsen i å måtte betale i dyre dommer for en liten demo? Idiotisk.

Tydelig at utviklerne prøver å melke konseptet så mye som mulig.

 

300 for demoen?

400 for spillet?

300 for online delen når den kommer?

 

Og I tilleg er det mange som kjøper seg PS2 fordi spillet kun kommer til den konsollen. Blir dyrt etterhvert for de som skal spille online og ville prøve demoen.

Lenke til kommentar
lurer på en ting, mangler bare lightwight cupen på beginner, men hvilke biler kan man egenlig bruke der, selv mini'n er for stor..

som der står i infoen om cupen må du vel ha en bil som er under 3500 mm (husker jeg rett nå?)

Jeg brukte en Autobianchi A112 Abarth 1979 som jeg monterte noe turbo og noe greier i.. Den vant jeg på sunday cup (mener jeg å huske)

Lenke til kommentar

Forresten, hva er det billigste stedet å kjøpe spillet nå? Søkt litt rundt på nettet men jeg tenkte å kjøpe i butikk.

 

Butikker jeg har i nærheten:

 

Elkjøp

Spaceworld

free record store

EB games

 

Noen som vet om disse har spillet under 400kr? Så en som sa at elkjøp hadde til 350 men jeg er ikke sikker på om de har det så billig på Vinterbro.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Som sagt, LFS gis ut i tre biter. Den versjonen som er ute nå blir ingenting til sammenligning til LFS S2. Og det er ikke prat om alle bilene i GT4. Men hvis det er så stor forskjell på prologuen og fullversjonen skal jeg prøve det før jeg konkluderer med noe.

 

 

Men på en annen side, hvis det er så stor forskjell på prologuen og fullversjonen. Hva var da vitsen i å måtte betale i dyre dommer for en liten demo? Idiotisk.

Tydelig at utviklerne prøver å melke konseptet så mye som mulig.

 

300 for demoen?

400 for spillet?

300 for online delen når den kommer?

 

Og I tilleg er det mange som kjøper seg PS2 fordi spillet kun kommer til den konsollen. Blir dyrt etterhvert for de som skal spille online og ville prøve demoen.

Uff...kan du ikke lære deg å lese, har jo sagt det med fullversjon og prologue allerede. Grunnen til at det er så stor forskjell er fordi prologuen kom jo ut for over 9 mnd siden, og dette var bare en demo, en liten forsmak av hva som skulle komme. Ikke alle har kjøpt den, men de som har kjøpt den angrer vel heller ikke. Ingen som tvang dem til å kjøpe det heller.

 

Hvorfor skal folk prøve demoen nå? Spillet har jo kommet, er jo bare å kjøpe inn spillet da gitt. At online delen koster penger er nok dritt, men det var enten at spillet skulle bli enda mer forsinket eller at online delen skulle komme som expansion.

 

At folk ikke har hatt ps2 før og må kjøpe er jo deres eget problem. Det er flere grunner til å kjøpe inn ps2.

Lenke til kommentar
dette var bare en demo, en liten forsmak av hva som skulle komme. Ikke alle har kjøpt den, men de som har kjøpt den angrer vel heller ikke. Ingen som tvang dem til å kjøpe det heller.

 

Forsmak på hva som skulle komme? Dere sier jo at fullversjonen er helt anderledes når det gjelder kjørefølelse. Og nei, ingen som tvang dem til å kjøpe, men for de som kjøpte demoen i sin tid, og som har fullversjonen og kommer til å kjøpe online delen blir det latterlig dyrt.

 

 

Hvorfor skal folk prøve demoen nå?

 

Har jeg sagt at folk skal prøve demoen nå? Poenget mitt var at det er liten vits i å gi ut en demo som man må betale for som om det hadde vært en fullversjon når demoen ikke er lik fullversjonen når det gjelder det mest vesentlige, kjørefølelsen.

 

 

At folk ikke har hatt ps2 før og må kjøpe er jo deres eget problem. Det er flere grunner til å kjøpe inn ps2.

 

Ja, det er deres problem. Regner med at du hadde blitt forbanna/irritert hvis GT4 kun kom på en konsoll som du ikke har, pluss at den konsollen snart er utdatert. Og at det ikke er andre spill du har interesse for til den konsollen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...