duda Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Syns det var ekstremt rart at det ikke var noen generell tråd om GT4, så her kommer den. Nå er det akkurat 2 uker til GT4 kommer, og jeg gleder meg som en liten unge. Forventningene er store, utifra bilder og at de har utsatt spillet flere ganger. Vi som bor i Europa har måttet vente litt lengre enn USA og Japan, men tilgjengel så er det bekreftet at vi får flere biler og diverse ting i spillet som de ikke har. Diskuter alt som har med GT4 her. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Spillet ser veldig bra ut, men jeg vil ha online! Det fikk 92% i PSM2... Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Glede seg glede seg så absolutt! Tror det tar markedet med storm slik de forrige spillene gjorde! Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jeg synes det er jæ**** irreterende at GranTurismo er forbeholdt PS2. Jeg gidder ikke å bla opp store summer for en PS2 som kun er en spillmaskin og en (dårlig) DVD spiller. Polyphony burde laget en PC utgave også, men neida.... vi PC-gamere må nøye oss med GT-R (ikke misforstå, det ser veldig bra ut men GT er liksom kongen) og lignende annenrangs bilspill. Jeg har GT1 på psx og sverger fortsatt på at det er det beste bilspillet noengang lagt. Generelt suger det når spill bare kommer til noen plattformer, pga da kan man ikke spille alle de gode spillene, med mindre en driter gryn og har råd til en av hver konsoll. Jeg for min del holder meg til x86, ingenting er som den vanlige PCen. Zelda, Resident Evil, Metal Gear Solid osv kommer bare til Gamecube. GranTurismo, GTA (som kommer LENGE etter til PC) osv kommer bare til PS2. Og Halo (som også kommer LENGE etter til PC), Fable, Forza Motorsport osv kommer bare til XBox. Veldig irreterende at utgiverne gjør det slik...... EDIT: Så nettop at "Constantine" bare kommer til XBox og PS2 Endret 23. februar 2005 av Tjofle Lenke til kommentar
duda Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Utviklerne av GT4 har vel inngått en avtale med Sony for lenge siden som gjør at de bare produserer spillet til PS2. SOny sponset dem med penger og gir bare ut spillet til ps2. Jeg syns at det er bra jeg, at noen spill er forbeholdt til bare en konsoll. Er enig i at det er surt at spiller ikke har online, men det var en av grunnene til at spillet ble utsatt så lenge, fordi de ikke klarte å få igang onlinen til å fungere opptimalt. Skulle som sagt hatt det med, men orker nesten ikke å vente lenger. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jeg synes det er jæ**** irreterende at GranTurismo er forbeholdt PS2. Jeg gidder ikke å bla opp store summer for en PS2 som kun er en spillmaskin og en (dårlig) DVD spiller. Polyphony burde laget en PC utgave også, men neida.... vi PC-gamere må nøye oss med GT-R (ikke misforstå, det ser veldig bra ut men GT er liksom kongen) og lignende annenrangs bilspill. Jeg har GT1 på psx og sverger fortsatt på at det er det beste bilspillet noengang lagt. Generelt suger det når spill bare kommer til noen plattformer, pga da kan man ikke spille alle de gode spillene, med mindre en driter gryn og har råd til en av hver konsoll. Jeg for min del holder meg til x86, ingenting er som den vanlige PCen. Zelda, Resident Evil, Metal Gear Solid osv kommer bare til Gamecube. GranTurismo, GTA (som kommer LENGE etter til PC) osv kommer bare til PS2. Og Halo (som også kommer LENGE etter til PC), Fable, Forza Motorsport osv kommer bare til XBox. Veldig irreterende at utgiverne gjør det slik...... EDIT: Så nettop at "Constantine" bare kommer til XBox og PS2 Dyrt for en Plasystation2 Du kan få tak i en billig for ca 500-800 på qxl.. Endret 23. februar 2005 av Prebo Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja, men da må du sikkert bytte laser, og det koster fort 5-600kr for en ny laser, +montering. Jeg holder på å l***e en pal versjon av spillet nå, som er på 5,37GB, så dette er et dual layer spill, og det lover jo godt. Men var det ikke noe med at ikke alle ps2 kan spille dual layer?? mente det var noe sånnt som gjorde at San andreas kom på "vanlig" dvd..... Ps: det er vel bare jap og kina versjonen som ikke har "alt", usa versjonen skal vel være lik europa versjonen Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Gjør som oss andre seriøse gamere... hold deg til pc, xbox og ps2 samtidig... ingen som har fortalt deg at det koster å være kar? Lenke til kommentar
duda Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Dette spillet er jo et must for folk som liker fart. Men andre ting som gjør at du burde absolutt kjøpe PS2 er jo GTA San Andreas, MGS 3 og GT4. 3 spill som er et must syns jeg. Det er bare europa versjonen som er spesiell. De andre versjonene av GT4 er like. Europa versjonen er skreddersydd for PAL. Gleder meg som sagt, lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill. 52 baner og husker jeg ikke feil så er det over 500 biler å leke med. Blir nok en del å leke med. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har man en PS2 maskin så er det et obligatorisk spill alle PS2 eiere burde ha i hyllene sine. Edit: Gleder meg sykt til GT4 men ventetiden blir kortet ned med MGS 3. Lenke til kommentar
paddington2004 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Gleder meg til å kjøre Camaro 1969 Og gleder meg sinnsykt til å teste rattet mitt med 900 grader som det spillet støtter fullt ut Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei Har forhåndskjøpt spillet, får håpe jeg får det med en gang PS, du som skrev at kun de og de spillene kommer til de og de konsollene, stemmer jo fint lite av Metal Gear Solid kun kommer til Gamecube. Hvor mye koster ett 900graders ratt til PS2? Gleder meg til Volvo 240 Noen som vet en side med bilde av alle bilene? Lenke til kommentar
darker Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 koster vel 1200 ca. logitech driving force pro Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 koster vel 1200 ca. logitech driving force pro Jepp, og verdt hver en krone Gleder meg til å teste det med GT4!! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 koster vel 1200 ca. logitech driving force pro Noen som vet om GT4 kommer til å selges i pakke med dette rattet (eller et annet tilsvarende)? Slik som GT3... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Spillet fikk 89/100 på GameSpot. Trodde det skulle få over 90 jeg, men 89 er bra det Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Blir nok mange timer forran TV skjermen nå ja 700 biler burde vel holde... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Metal Gear Solid osv kommer bare til Gamecube. Offtopic Metal Gear Solid kommer ikke bare til Gamecube. Det er Playstation som har den eksklusiviteten. Vet at Gamecube har The Twin Snakes(remaken av MGS1) og Xbox fikk også MGS2:Substance. Men hovedsaklig er MGS kun for Playstation Offtopic Men til topic. Kommer til å kjøpe meg GT4 etter hvert. Det er bare så syns at de har tatt bort online-delen. Men jeg synes noen som sa at en Online versjon vil komme Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Gleder meg veldig til det kommer Kommer nok til og kjøpe det når det kommer Men ja, det er synd det ikke kommer til pc. Lenke til kommentar
duda Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 http://www.gtplanet.net på GT4 forumet der, så har de bilder av alle bilene som er med. Men man må være bruker for å se på det tror jeg. Ellers ligger det mye annet der også som er spennende, som screenshots videoer. Syns også at det er synd at online delen ikke er med, hadde vært sinnsykt kult å kjøre mot andre på nettet, men skal nok klare meg uten det. Tror online-delen kommer etterhvert som expansion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg