bujk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vurderer å kjøpe meg et deksel på ebay, har aldri gjort dette før. Noen som har erfaring eller vet hva det koster å sende et deksel fra UK? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Veldig individuelt. Frakt priser står som regel oppgitt i selgers auksjon. De tar alt fra 6-10£ i frakt. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg bestilte et deksel til min nokia 6630 derfra han som jeg kjøpte av tok 4£ i frakt (husker ikke helt hva dekselet kostet men det var billig!) jeg fikk dekselet en uke etter. (han sendte fra hongkong da!) jeg synes det hele gikk veldig greit!! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hva er det du ska med deksel til telefonen fra hongkong ? Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) har selv bestilt 3 stk deksler fra Hongkong. fungerte glatt. ble vel ca 80kr pr. med frakt. tok litt lang tid før jeg fikk det, men det var posten norge som rota..lå 4 dager på mitt lokale postkontor før jeg fikk hentelappen Stian_A Skrevet 23/02/2005 : 23:07 hva er det du ska med deksel til telefonen fra hongkong ? fordi da får du deksler som ikke blir laget orginale Endret 28. februar 2005 av OleRavny Lenke til kommentar
bujk Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Takker for svar folkens! Da er det bare å opprette konto på ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå