Gå til innhold

Hvem er best i PvP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare for å gå litt off-topic! Det å med tid og stunder nå lvl60 betyr MYE mer for meg enn å være god i PvP.

Å være god i PvP beviser bare at man er hurtigst på keyboard og mus...'(noe alle fjortiser burde være pga dem begynte når dem var 3 år)

Å nå lvl 60 er på en måte det ultimate. Du har klart alle testene som ble lagt ut for deg osv...

Lenke til kommentar
bare for å gå litt off-topic! Det å med tid og stunder nå lvl60 betyr MYE mer for meg enn å være god i PvP.

Å være god i PvP beviser bare at man er hurtigst på keyboard og mus...'(noe alle fjortiser burde være pga dem begynte når dem var 3 år)

Å nå lvl 60 er på en måte det ultimate. Du har klart alle testene som ble lagt ut for deg osv...

Sterkt uenig.

En ape kunne blitt lvl 60 i WoW. Det er bare et spørsmål om tid. Å være god i PvP har lite med hvor fort du trykker med musa å gjøre. Du må kjenne din egen og motstanderens spells/abilities inn og ut. Du må forutse hva motstanderen vil gjøre og vite hvordan du skal reagere. Du må taime alt riktig. Osv osv osv. Hundre ganger mer utfordrende enn å nå lvl 60 mener nå jeg.

Lenke til kommentar
En ape kunne blitt lvl 60 i WoW. Det er bare et spørsmål om tid. Å være god i PvP har lite med hvor fort du trykker med musa å gjøre. Du må kjenne din egen og motstanderens spells/abilities inn og ut. Du må forutse hva motstanderen vil gjøre og vite hvordan du skal reagere. Du må taime alt riktig. Osv osv osv. Hundre ganger mer utfordrende enn å nå lvl 60 mener nå jeg.

ja like utfordrende som mortal combat på spillehallmaskin!

Jeg mener bare at det å være best i PvP ikke er essensen i spillet.

Lenke til kommentar
Har tengt og prøve wow. Ser ikke på det og hite lvl 60 som noen stor utfordring. Så i endgame vil PvP være viktig for meg. Er det noen classes som stikker seg ut som bra pvp classer ?

Og for å svare på spørsmålet; alle klassene i WoW kan klare seg greit i PvP, men de erbalansert opp mot hverandre i 1v1 PvP, det kommer de heller aldri til å være. Kan jo prøve å skrive litt om hver klasse.

Warriors er for øyeblikket ganske svake i PvP, men dette er mye på grunn av noen bugs som forhåpentligvis snart blir fikset.

Paladins har sin styrke i at de tar et par timer å drepe, men så bruker de også ca like lang tid på å drepe noen.

Shamans går vel for å være blandt de sterkeste PvP-klassene. Har forskjellige shock-spells (instant cast, kort range) som kan slowe motstandern eller interupte spells. Kan også gjøre grei melee dmg.

Rogues er populære blandt folk som liker PvP. De kan snike seg innpå folk og gjør mye damage i melee. Har forskjellige stun attacks og kan interrupte spells med kick. Har også poisons med forskjellige effekter.

Priests med shadow talents går for å være kongen av 1v1. Har Power Word: Shield som kan absorbere dmg, Shadow Word: Pain som gjør dmg over tid, mana burn, fear, mind flay osv.

Mages kan gjøre mye damage på kort tid både på single targets og AoE, men er veldig sårbare om man kommer innpå dem. Har spells som blink, frost nova og polymorph for å unngå dette. Sliter om man går tom for mana.

Warlocks kan også være gode i PvP om man vet hva man driver med. Har forskjellige pets med nyttige egenskaper, mange damage-over-time spells og har også fear. Hørt at de kan få veldig mye hp etterhvert om man finner bra gear.

Hunters har også pets, men disse har ikke så mange forskjellige abilities. Bra damage med bue/gevær og forskjellige spesialskudd med stun/slow osv. Har også traps som kan være nyttige.

Druids kan være veldig gode om man vet hva man gjør. Har root som varer iriterende lenge og kan gjøre seg om til dyr med forskjellige egenskaper.

Er vel ingen som stikker seg ut egentlig, men hadde holdt meg unna warrior og paladin.

Lenke til kommentar

ja like utfordrende som mortal combat på spillehallmaskin!

Jeg mener bare at det å være best i PvP ikke er essensen i spillet.

Kommer vel an på hva slags spiller man er. Spiller man lite og bruker mye tid på å utforske, prate med folk osv så bruker man kanskje et år på å bli lvl 60 og for dem blir dette kanskje essensen i spillet. Spiller man mye og effektivt så blir man lvl 60 på ikke så mange uker og da vil jeg ikke si at dette er tilfelle. Da sitter man igjen med lvl 60 instances/raid-content og PvP.

Lenke til kommentar

Kan trygt si Mage, om det spilles riktig. Hater folk som skryter mer enn pesten, men kan si at jeg så å si aldri taper en duel. Har screenshot fra hvor jeg tok el lvl 37 human mage som lvl 31 mage selv. Har også screenshots hvor en Dwarf Paladin lvl34 blir slaktet av meg som lvl 30.

Lenke til kommentar
"Warriors er for øyeblikket ganske svake i PvP, men dette er mye på grunn av noen bugs som forhåpentligvis snart blir fikset.

hva mener du? hvilke bugs? jeg har hold på med min warrior ganske lenge nå, burde jeg vurdere å lage en ny?? :cry:

Noe med at de misser mer enn de egentlig skal, de får ikke rage på miss/dodge/parry etc og et par andre ting jeg ikke husker i farten.

Ville ikke slutta nå. Hvis du syns det går fint nå vil du jo bare få deg en positiv overaskelse når de fikser bugsa.

Lenke til kommentar

Du tar feil.

Om du er god i pvp viser at du har en dypere forståelse for spillet enn andre.

Akkurat som i warcraft 3, du kan ha 700 tastetrykk i minuttet, men om du ikke skjønner hva du driver på med, vil du aldri bli blant de beste.

Lenke til kommentar
Kan trygt si Mage, om det spilles riktig. Hater folk som skryter mer enn pesten, men kan si at jeg så å si aldri taper en duel. Har screenshot fra hvor jeg tok el lvl 37 human mage som lvl 31 mage selv. Har også screenshots hvor en Dwarf Paladin lvl34 blir slaktet av meg som lvl 30.

Vis du mener å si at mage er "dårligst" i PvP så er jeg helt uening, så lenge du vet hva du gjør når du PvPer så er mage ganske god i PvP, jeg har hatt en god del PvP kamper mot alle klassene, og jeg tar å sloss mot dem helt jeg minst har vunnet en gang, for til slutt så finner jeg nøyaktig ut den teknikken jeg burde bruke for å slo den klassen, Så lenge du er godt å greier å holde deg på avstand av motstandern og vet hva du driver med vis du har en mage har du en veldig god sjanse for å lykkes.

Edit: Glem det, var bare jeg som leste posten din feil, så ikke tenk på at posten er rettet mot deg apoxdigital :)

Er litt trøtt....

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Han mener nok at Mage er en bra PvP klasse :p

Ja jeg er enig i det. Spesielt rundt lvl 30-35- Etter dette synker dps-en iforhold til andre klasser og du vil merke at magikeren har lavest dps iforhold til alle andre "damage dealere" i 1vs1.

Når det gjeler AOE er derimot magen uslålig.

Lenke til kommentar

Han mener nok at Mage er en bra PvP klasse :p

Ja jeg er enig i det. Spesielt rundt lvl 30-35- Etter dette synker dps-en iforhold til andre klasser og du vil merke at magikeren har lavest dps iforhold til alle andre "damage dealere" i 1vs1.

Når det gjeler AOE er derimot magen uslålig.

Her litt enig og litt uenig i det du sier der.

En Mage som går Fire/arcane har den beste DPS uansett hva, og rogue ligger ikke så alt for langt bak etter som jeg har hørt, og ja Mage har også den beste til å gjøre dmg når det gjelder AOE å.

Kansje du vil merke at DPS til magen blir litt gjevnere med de andre klassene, men Magen gjør fortsatt mest DPS, værtfall det er hva jeg hørt.

Får jeg er bare lvl 33 og jeg går Frost/Arcane, og selv om det så syns jeg at jeg har altid gjort mest dmg av de gruppene jeg har vært med i jeg får som oftes altid agro og må roe ned litt bruk av magien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...