Fasces Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Gratulerer! jeg blir 18 i Juli. Midt i varmeste, deiligste Juli Så, jeg har bare gode tanker om den tiden. Pleier ikke å feire noe spesielt, men ser jo frem til å bli myndig Lenke til kommentar
nord Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) 16 års dag sist lørdag, var lokal fest samme dagen. ellers er bursdager koselig når man får bursdaghilsner fra venner. Endret 23. februar 2005 av nord Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jeg feiret ikke da jeg ble 18. Hvorfor så mye stress? Du blir bare én dag eldre enn du var igår. Men du kan jo feire at du har overlevd i 365 dager da. Endret 23. februar 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Gratiss med da`n Det eneste positive med bursdager er penger, gaver og være med venner... blir 16 i Mars...... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bursdager er jo greit. Om du får noe slipper du å gjøre noenting for det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg er ikke så glad i mine egne bursdager...fikk helt panikk kvelden før jege skulle konfirmeres,begynte å grine og si at jeg nektet å møte i kirka neste dag syns det var helt forferdelig med alle som skulle dulle med meg... men når jeg tenker over det, liker jeg jo oppmerksomhet....men kanskje ikke når alle skal "feire"meg Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bursdag er ikkje samme stasen som den pleide å vera.. Men litt kos er det jo å få presanger osv.. Lite minus med at alle tanter og onkler osv skal ringe og sei grattis med dagen å sånt.. Eg blir 17år i mars, å eg gler meg ikkje så mykje, for 17år er ikkje noke spesielt egentlig, men 18 derimot, gler meg alle rede Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bursdager er helt greie egentlig. Syns ikke de er altfor gøye, men helt greie. Det som er mest pluss er jo at man får litt ekstra cash da. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Gratulerer med dagen! Jeg forstår ikke problemet, bursdagen er den dagen i året da alle er litt ekstra snille mot deg, og i tillegg får man gaver. Hva kan gå galt en slik dag? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bursdager er jo morsomt det. Dra med vennegjengen på en runde bowling på Dora og ete burgere. + noen hundre kroner. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Gratulerer med dagen! Bursdagene mine går rett til h******! For 2 år siden sa jeg feil dato til den gamle bestekameraten min (for jeg skulle feire) og så klikka han totalt... Har ikke snakka med han siden, utenom når vi ber hverandre å dra til diverse steder. I fjor kunne ingen komme i bursdagen min pga. de skulle ut med båten (har bursdag den 24. juni). Elsket bursdagene før... Også til neste år fyller jeg 16 og da får jeg endelig lappen, så kanskje jeg får en litt bedre erfaring da. Men hittil har jeg ikke en at for god erfaring med bursdager så jeg må si nei. Endret 23. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er 2 bursdager som er noe, og det er når du blir 16 (mopedlappen) og når du blir 18 (voksen Wee). De andre er ikke noe spess egentlig. Den når man blir 20 er heller ikke så dum. Greit å slippe å bare måtte drikke øl og rusbrus på byen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) jeg gruer meg til den neste bursdagen min. da blir jeg 30. på 25-års dagen hadde jeg bursdagsdepresjoner.. "forventer" at noe lignende skjer på den neste bursdagen min også... Jeg har gått gjennom det samme som deg. Gruet meg til både 25 og 30 års dagen min men det gikk forbausende bra! Har det skikkelig bra jeg enda jeg er 31 år gammel. Syns egentlig livet er helt topp og gruer meg ikke til å bli 40 heller. Vi skal alle bli eldre og vi skal alle dø men poenget må jo være å ha det gøy på turen ikke sant? Jeg elsker bursdagene mine. Syns det er så fint å merke at venner og familie setter pris på meg, at min lille datter har stresset for å lage noe fint til meg og ellers bare nyte det å bli litt satt pris på! Gaver (utenom den fra min datter da) bryr jeg meg ikke så mye om. Det er ikke det som teller lenger. :Edit Det eneste triste er at jeg enda ikke har fått et skikkelig surprise party! Det er min store drøm, hehe.. Endret 23. februar 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Sånn egentlig så liker jeg å bursdag.. men noen går litt skeis. Man blir gjerne skuffet over at noen personer ikke husker bursdagen din, eller at noen ikke ser ut til å bry seg uansett. Uansett, jeg gleder meg til 20årsdagen min! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg forstår ikke problemet, bursdagen er den dagen i året da alle er litt ekstra snille mot deg, og i tillegg får man gaver. Hva kan gå galt en slik dag? Du har tydeligvis ikke vært i en av mine bursdager... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Bursdager liker jeg. Da lager mamma en marsipankake, og jeg er glad resten av dagen. Ja, jeg liker kake Selv om bursdager er en fint ting, siden du av en eller anna grunn får mer respekt fordi du blir en dag eldre.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 jeg liker ikke kake, det er det eneste jeg ikke liker med bursdagen min. men feirer ikke noe serligt, spiser kansje litt sjokolade mens familien min spiser kake. orker ikke gjøre det til noe stort. blir såklart litt lei meg om ingen husker dagen, men det glemmer jeg dagen etterpå Gratuerer med overstått Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) *trippelpost * Endret 24. februar 2005 av MagE Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) *trippelpost * Endret 24. februar 2005 av MagE Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 den er fin :-) velge konge middag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå