Gå til innhold

hvem liker sin egen busdag?

kine5689

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er ikke så glad i mine egne bursdager...fikk helt panikk kvelden før jege skulle konfirmeres,begynte å grine og si at jeg nektet å møte i kirka neste dag :roll:

syns det var helt forferdelig med alle som skulle dulle med meg...

men når jeg tenker over det, liker jeg jo oppmerksomhet....men kanskje ikke når alle skal "feire"meg :hmm:

Lenke til kommentar

Bursdag er ikkje samme stasen som den pleide å vera..

Men litt kos er det jo å få presanger osv.. Lite minus med at alle tanter og onkler osv skal ringe og sei grattis med dagen å sånt..

Eg blir 17år i mars, å eg gler meg ikkje så mykje, for 17år er ikkje noke spesielt egentlig, men 18 derimot, gler meg alle rede :D

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen!

Bursdagene mine går rett til h******!

For 2 år siden sa jeg feil dato til den gamle bestekameraten min (for jeg skulle feire) og så klikka han totalt... Har ikke snakka med han siden, utenom når vi ber hverandre å dra til diverse steder. :whistle:

I fjor kunne ingen komme i bursdagen min pga. de skulle ut med båten (har bursdag den 24. juni).

Elsket bursdagene før...

Også til neste år fyller jeg 16 og da får jeg endelig lappen, så kanskje jeg får en litt bedre erfaring da.

Men hittil har jeg ikke en at for god erfaring med bursdager så jeg må si nei.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
jeg gruer meg til den neste bursdagen min. da blir jeg 30. på 25-års dagen hadde jeg bursdagsdepresjoner.. "forventer" at noe lignende skjer på den neste bursdagen min også...

Jeg har gått gjennom det samme som deg. Gruet meg til både 25 og 30 års dagen min men det gikk forbausende bra! :)

Har det skikkelig bra jeg enda jeg er 31 år gammel. Syns egentlig livet er helt topp og gruer meg ikke til å bli 40 heller. Vi skal alle bli eldre og vi skal alle dø men poenget må jo være å ha det gøy på turen ikke sant? :)

Jeg elsker bursdagene mine. Syns det er så fint å merke at venner og familie setter pris på meg, at min lille datter har stresset for å lage noe fint til meg og ellers bare nyte det å bli litt satt pris på! :) Gaver (utenom den fra min datter da) bryr jeg meg ikke så mye om. Det er ikke det som teller lenger.

:Edit Det eneste triste er at jeg enda ikke har fått et skikkelig surprise party! Det er min store drøm, hehe..

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

jeg liker ikke kake, det er det eneste jeg ikke liker med bursdagen min. men feirer ikke noe serligt, spiser kansje litt sjokolade mens familien min spiser kake. orker ikke gjøre det til noe stort. blir såklart litt lei meg om ingen husker dagen, men det glemmer jeg dagen etterpå :)

Gratuerer med overstått ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...