bujk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er på jakt etter en tlf til ca 2000,- tlf bør ha god kalender da jeg bruker dette mye. Utseende er også ganske viktig, helst ikke siemens da jeg har dårlig erfaring med disse. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Er fargeskjerm, kamera, MMS et must? Eller er det kun utseende + kalender du går for? Iallefall kunne du prøve ut malen som du vil finne i min signatur eller her;) Da kan vi hjelpe deg litt bedre, slik at du ikke glemmer noe... Endret 23. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
bujk Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hehe... Mener at det er ganske standard nå til dags MMS OSV. Så svaret er ja Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Skal du ha symbian, 3g osv? Bruk malen og sett grenser for hva du ikke trenger og hva du trenger.. Malen Husk at for mange funskjoner kan gå utover pris og størrelse (+utseende).. Så vær realist. Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 S65 har bra kalender og jeg har ikke hatt noen dårlige opplevelser med min. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Malen, for pokker! :!: Ellers kan jeg anbefale min nåværende mobil, 7600 Den er helt knall!!! Den koster bare 1579 inkl. frakt på internett! Du finner den på www.deal.no! Den kommer etter rundt 4-5 dager, noe jeg kan bekrefte!(Fikk den idag) Kalenderen er knall, den viser en måned om gangen og kan ha fem forskjellige notattyper Utseende er stilig og fleksibelt, da du kan bytte ut dekslene på siden i ganske mange farger:) Dessuten har den 30MB internminne, noe som er ganske mye :!: Anbefalt tlf! Til en hyggelig pris også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå