Enceladus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hovedkort: Asus K8V-SE Deluxe Prosessor: AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, OEM Skjermkort: Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb, AGP Ram: 3stk TwinMOS pc3200 DDR-DIMM 512MB brikker. Tilsammen 1556MB minne. Hvilke av disse delene er lurest å bytte ut først og hva bør jeg bytte dem ut med? Er det hardware jeg eventuelt bør vente på med tanke på pris, ytelse osv? Jeg har et budsjett på 5000+ Skal oppgradere med hensyn til kommende spill: Stalker Shadow of Chernobyl og The Elder Scrolls IV Oblivion. Kommer ikke til kjøpe noen deler nå, men ca litt ut i juni\juli måned. Takker for svar Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Ingen som gidder å svare? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvorfor skal du bytte noe, du har jo et svært godt system. Siden det ser ut som du liker spill, så er det eneste jeg kan se du kan kanskje trenge et nytt skjermkort. Selv om alle de spillene vil funke fint på det skjermkortet du har. Men hva med et bedre kabinett, flere hd, bedre vifter så det blir litt mindre støy. Små ting, bedre mus / tastatur. Gode øresett. osv 5k er mye penger, hva med en tur til roma funker fett det med 5k. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hadde kjøpt mer diskplass jeg. Men så er jeg besatt av filer Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg