staljin1 Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hei, Skulle bare vise til at jeg er blitt bannet fra dette forumet, og jeg synnes d er OK. Ble drittlei av disse moderatorene, men d er jo min privat mening. I dag skulle jeg poste en nyhets post på Overklokking.no, men d kunne jeg ikke!?!?!? OK, jeg vet at d er samme lobi som styrer alle disse "forumene", men er d riktig at jeg blir bannet fra alle sammen uten å ha posta noen gang i f.eks digitalkamera.no sitt forum. ER D RETTFERDIG? D som jeg synnes oxo er at man ikke har noe alternative til dette her forumet, eller jeg ikke vet om noen alternativ. Staljin Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Ble vel banna for en form for usæriøsitet regner jeg med.. Kanskje like greit at du ikke kan fortsette med det på de andre foruma. Men.. på en annen måte skjønner jeg at du er litt irritert. Sikker flere som svarer :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 hvis du har blitt sparket ut grunnet dårlig oppførsel, tviler jeg på at de har lyst til at de skal være i de andre forumene deres. Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Hei, Jeg sa JO AT JEG IKKE HADDE NOE IMMOT Å BLI BANNET, så jeg vil ikke ha noen post med komentar om grunnen jeg ble bannet for. Takker for forståelse. Staljin Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Med den holdningen.. så tror jeg det er like greit at du ikke slipper til noen av foruma. :smile: Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 00:08, Knuty skrev:Med den holdningen.. så tror jeg det er like greit at du ikke slipper til noen av foruma. :smile: Hei, Takker for input. Klarer meg uten oxo. Staljin Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Med din oppførsel, bruk av SMS språk, innstilling til forumet osv, osv, osv er det ikke spesielt rart at du ble banna fra alt. Godta det, og ikke plag oss med det. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Er du bannet så er du bannet, klarer du ikke å oppføre deg på ett forum, så klarer du det ikke på de andre heller. Slike tråder ønsker vi ikke, er det noe du lurer på, så send oss en mail. Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 00:19, fondus skrev:Med din oppførsel, bruk av SMS språk, innstilling til forumet osv, osv, osv er det ikke spesielt rart at du ble banna fra alt. Godta det, og ikke plag oss med det. Hei, Det er sånne som deg som jeg ble lei av. Hvem som har gitt deg rett å analisere og kritisere meg? Har jeg kritisert deg? Det er dette forummet jeg kritiserer akkurat som alle de andre OFFENTLIGE institusjoner man har RETT å klage på. Du har gjort ditt og datt, ikke plag oss med ditt og datt. FOR NOE VAS. Har ikke ord. Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg