erlendhagen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei! Eg lurar på kva dei ulike produsentane evt. netshoper "garanterer" av døde pixler? Kven gir best garanti (null døde pixler), og kven er "verst"? Eg trur eg kjem til å kjøpe NEC fra Netshop, -korleis ligg dei an? Takk Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har ikke noe å si. Bruk angrefristen du Lenke til kommentar
Metalicat Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 I følge e-post frå mpx er det berre å sende skjermen tilbake med returrett og kjøpe den på nytt, viss det er pikselfeil på den, så eg kjøpte hos mpx. Netshop skreiv at eg ikkje fekk bytte den uten at det var 4 feil på den. Ein kan vel bruke returrett der òg, men mpx var mykje meir innbydande å handle hos etter dette. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Fikk email ifra Netshop hvor det ble forklart 3 feil nære hverandre, eller 16 totalt. La ved bilder av 6 døde piksler, hvorav 2 er tydelige. Voldsom forskjell på kundebehandling tydeligvis, men kommer til å føye meg og handle eventuell tredje skjerm et annet sted Bra med valg muligheter. Netshop er bra, veldig rask service, men varmer godt i hjertet når jeg leser om en webforretning som prater åpent uten at man må be om det EDIT: Korreksjon, 18 døde piksler var nødvendig, eller 3 per kvadrat cm. En 20" LCD, LaCie. Endret 24. februar 2005 av Boye Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Nokre produsentar har jo innført nullpixel garanti (Samsung f. eks, men då i Sør-Korea). Men andre områder kan bli aktuelle og andre produsenter vurderer også det samme. ;-) Lenke til kommentar
Metalicat Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 I dag fekk eg e-post frå mpx med angrefristskjema på BenQ-skjermen min (som har pikselfeil), og der står det: "ANGREFRIST GJELDER IKKE HVIS VAREN ER BRUKT." Korleis skal ein då kunne teste om det er pikselfeil, når det ikkje akkurat er vanskeleg å sjå om emballasjen som var rundt skjermen er opna.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå