Gå til innhold

Døde pixler /garantier?

erlendhagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge e-post frå mpx er det berre å sende skjermen tilbake med returrett og kjøpe den på nytt, viss det er pikselfeil på den, så eg kjøpte hos mpx.

Netshop skreiv at eg ikkje fekk bytte den uten at det var 4 feil på den. Ein kan vel bruke returrett der òg, men mpx var mykje meir innbydande å handle hos etter dette.

Lenke til kommentar

Fikk email ifra Netshop hvor det ble forklart 3 feil nære hverandre, eller 16 totalt. La ved bilder av 6 døde piksler, hvorav 2 er tydelige. Voldsom forskjell på kundebehandling tydeligvis, men kommer til å føye meg og handle eventuell tredje skjerm et annet sted :) Bra med valg muligheter.

Netshop er bra, veldig rask service, men varmer godt i hjertet når jeg leser om en webforretning som prater åpent uten at man må be om det :)

EDIT: Korreksjon, 18 døde piksler var nødvendig, eller 3 per kvadrat cm. En 20" LCD, LaCie.

Endret av Boye
Lenke til kommentar

I dag fekk eg e-post frå mpx med angrefristskjema på BenQ-skjermen min (som har pikselfeil), og der står det:

"ANGREFRIST GJELDER IKKE HVIS VAREN ER BRUKT."

Korleis skal ein då kunne teste om det er pikselfeil, når det ikkje akkurat er vanskeleg å sjå om emballasjen som var rundt skjermen er opna..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...