Joachim_F Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Om demoen av SWAT 4 ikke det holder for deg, kan du nå ta en titt på en spillbar demo av Splinter Cell: Chaos Theory. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Dette var jo bra. Skikkelig i humør eg no. To demoer idag. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Er dette den samme som ble lekt ut i forrige uke eller er den oppdatert? edit: Virker som det er en samme ja. Det plagsomme med demoen er at den ikke har fullskjermstøtte bortsett fra om du kjører i 60Hz. Og vi alle som bruker høyere frekvens vet hvor ***** det er... edit2: Leste nettopp at Shader Model 2.0 (SM2.0) ikke vil komme i SC3. Tydeligvis så vil bare SM1.1 og SM3.0 bli tilgjengelig. Noe sier meg at Nvidia har noe med dette å gjøre Endret 23. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 TCi: Har du LCD, er det jo ikke noe problem. Jeg håper ikke at den stopper med Opera nå, som den har gjort mange ganger før. Ikke skyld på nVidia forresten! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har ikke LCD nei, de er ikke gode nok til spill ennå (nærmer seg da). Hadde ingen problemer med Opera (eller noen andre nedlastinger ellers). Jeg legger ikke skylden på Nvida. Jeg bare mistenker at de har noe input her. For å nyte spillet i SM3.0 så må du ha et GF6xxx kort. ATI vil komme med det etterhvert. Dersom jeg må skaffe meg et nytt skjermkort så må jeg oppgradere hele maskinen. CPU, RAM, hovedkort, skjermkort og det vil jeg ikke gjøre pga. et spill. Om de hadde implentert SM2.0 så ville det nesten ikke være noe forskjell på SM2.0 og SM3.0. Forskjellen er derimot stor fra 1.1 til 2.0. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Woohoo! Chaos Theory demo!! *gledesutbrudd* Denne skal lastes ned _nå_ ja! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hatt denne i 3 dager men til alvor, dere bør lese en SCCT artikkel hos gamereactor.no Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Demoen var jo konge. Grafikken er veldig bra og meget pluss denne gangen går til at man kan fullføre oppdraget på forskjellige måte. Sikler allerede etter fullversjonen av Splinter Cell 3 jeg. Men klarer sikkert å holde ut til den 31 mars. Endret 24. februar 2005 av Wooho Lenke til kommentar
candystick Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 url for der jeg kan laste ned demoen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 link finner du i artikelen til gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg