Gå til innhold

Litt om nettbutikkene

Obadele

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg pc fra DIGITAL IMPULS nå,

men vil si litt positivt om Whitebox først.

I min leting etter den beste bærbare maskinen for meg og mitt bruk, har jeg sendt litt mail rundt forbi for å høre om div tilbud ved endring av konfigurasjoner;

Whitebox svarte etter 2 dager med hyggelig tilbakemelding, og var vilig til å gå ned 2000,- inkl moms for å selge meg 1558! Kjempegreier etter min mening!!

Netshop svarte ALDRI på mailen!!

Dell svarte ALDRI på mailen!!

Digital Impuls tok jeg kontakt med på telefon rett etter at mailen min var sendt; fikk grei pris på akkurat den konfigurasjonen på 1557 jeg ville ha, og da var saken grei. Bestilte torsdags kveld, hadde maskinen i hus på mandag!!!!

Mao. Mine erfaringer tilsier at whitebox er mer kundeorienterte enn mange andre på markedet (netshop og dell), men dette inntrykket er visstnok ikke det samme hos alle brukerne på forumet :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fikk også tilbud om 1558 til et svert redusert pris, etter at jeg hadde klaget til dem over manglende kontakt mellom kjøper og selger. så fikk jeg mail tilbake på dagen. men greia med whitebox er at de er veldig på hugget etter kunder, og lover dem det ene og det andre for at de skal kjøpe varen. men når du først har bestilt varen få tror de at de "har deg" og man hører nermest ikke fra den på uker. når man da endelig har fått varen etter noen uker så er servicen helt elendig også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...