Gå til innhold

fungerer ikke sp2 og blåtann?

Anbefalte innlegg

kjøpte en usb blåtann adapter på komplett som jeg ikke får til å virke! da jeg sendte dem en email sa de at blåtann virker ikke med service pack 2!!! og at jeg kunne prøve å installere windows på nytt og se om dette hjelper!! stemmer dette???

Endret av cv90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SP2 har en annerledes Blåtann stack enn Win XP / SP1, noe som gjør at gamle drivere ikke fungerer med SP2. Det skal være mulig å avinstallere SP2-driverene og installere de som fulgte med USB-donglen (har gjort det selv, husker bare ikke trinn for trinn hvordan).

Alternativt kan du prøve å se på produsentens hjemmeside om det har kommet noen oppdatering til USB-driverene deres.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en D-link blåtann her om dagen. Denne fungerte ikke som den skulle selv om jeg installerte driverne før enheten ble tilknyttet (noe som skulle gjøres).

Gikk deretter på Min Datamaskin - Egenskaper - maskinvare - enhetsbehandling - bluetooth radi*** (husker ikke). - Se på egenskaper - Oppdater drivere fra det stedet der driverne til adapteret ble plassert (installert). (kort fortalt)

Virket etterpå!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...