cv90 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) kjøpte en usb blåtann adapter på komplett som jeg ikke får til å virke! da jeg sendte dem en email sa de at blåtann virker ikke med service pack 2!!! og at jeg kunne prøve å installere windows på nytt og se om dette hjelper!! stemmer dette??? Endret 1. mars 2005 av cv90 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei, Min blåtann fungerer ypperlig med sp2, så jeg tror ikke det stemmer. Hvilken produsent har du? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Det stemmer ikke. SP2 skal gjøre det enklere med blåtann enn med SP1. Hva du skal gjøre vet jeg dessverre ikke. Edit: Post 666! Endret 23. februar 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 SP2 har en annerledes Blåtann stack enn Win XP / SP1, noe som gjør at gamle drivere ikke fungerer med SP2. Det skal være mulig å avinstallere SP2-driverene og installere de som fulgte med USB-donglen (har gjort det selv, husker bare ikke trinn for trinn hvordan). Alternativt kan du prøve å se på produsentens hjemmeside om det har kommet noen oppdatering til USB-driverene deres. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei! Jeg hadde samme problem. Jeg bare lot være å instalere driverne som fulgte med, så funket det stor flott! Lenke til kommentar
Konsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kjøpte meg en D-link blåtann her om dagen. Denne fungerte ikke som den skulle selv om jeg installerte driverne før enheten ble tilknyttet (noe som skulle gjøres). Gikk deretter på Min Datamaskin - Egenskaper - maskinvare - enhetsbehandling - bluetooth radi*** (husker ikke). - Se på egenskaper - Oppdater drivere fra det stedet der driverne til adapteret ble plassert (installert). (kort fortalt) Virket etterpå!! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 off er så glad jeg venter med sp2 sp1 <3 Lenke til kommentar
frejoh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er nok slik at det vil fungere lettere om man avinstallerer enhenten og lar den bli funnet av XPSP2 ja Og for å nevne det: Det heter BlueTooth!! Blåtann? Idiotisk fornorsking..... få det vekk! F. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 blåtann blåtann blåtann det er jo mye lettere å skrive å lettere å si. en enkel å grei "forkortelse". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå