Stian-89 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) For noen dager siden begynte den ene vifta (den på undersiden) på min Chieftec 360W strømforsyning å lage en irriterende durelyd. Dette fant jeg ut med å stoppe den vifta litt, og vips, durelyden var borte.. Jeg vet ikke hva vifta kommer borti, men jeg må jo få bort durelyden. Så kan jeg åpne opp gitteret under strømforsyningen og prøve å ta bort hva det enn måtte være som "hinder" vifta? Eller blir det for "risky"? Denne lyden var der i en liten stund for noen uker siden også, men da forsvant den ganske fort, nå har den laget denne lyden siden lørdag... Endret 23. februar 2005 av stianandre Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ikke noe problem å åpne PSU, men du må bare sørge for at det ikke er koblet spenning til den, og desuten kan det være greit å la den stå spenningsløs i 5min før du åpner den. Sikkert bare en ledning som har kommet i veien Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er viftelageret som synger på siste verset. Durelyden blir bare værre og værre. Det beste du kan gjøre er å kjøpe deg en ny vifte og sette inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå