Gå til innhold

BenQ FP937s+ med pikselfeil.

Metalicat

Anbefalte innlegg

Eg fekk min BenQ FP937s+ i posten i dag, og den har ein død piksel. Pikselen er i høgre halvdel av skjermen, og er konstant raud.

Eg tenkte å sende den inn på returrett, men så leser eg om folk her som har problem med fleire døde pikslar på desse skjermane.

Er døde pikslar eit veldig vanleg problem på denne typen skjerm, så _ein_ død piksel eigentleg er bra, eller bør eg sende den inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja pixelfeil er vanlig på lcd-skjermar. Er vel slik at 40% av alle lcd-skjermar som blir produsert inneheld pixelfeil. Meiner eg har lest dette. :thumbup:

Jeg regner med at det er en stund siden du leste dette :) Vrakprosenten er mye lavere idag, og langt de fleste får LCD-skjermer uten pikselfeil.

Lenke til kommentar

Pikselfeilen har ikkje så stor praktisk betydning, men det er det å vite at den er der.. ;o)

Eg har prøvd å massere, men dette hjelpte ingenting. Det kom faktisk ein ny grønn piksel ein anna plass på skjeremen etter at eg hadde massert, men den forsvann heldigvis igjen etter litt gnikking. (Eg masserte forsiktig med ein brilleklut i ca 30 sekund). Etter dette vil eg ikkje massere meir.

Bortsett frå den døde pikselen er skjermen konge. =) Det er kjempeforskjell på lysstyrken på denne og på dei to CRT-skjermane eg har.

Har prøvd skjermen i ulike spel uten at eg klarar å sjå etterslep. I Bubble Trouble greidde eg ikkje å sjå noke i det heile tatt.

Lenke til kommentar
Ja pixelfeil er vanlig på lcd-skjermar. Er vel slik at 40% av alle lcd-skjermar som blir produsert inneheld pixelfeil. Meiner eg har lest dette. :thumbup:

Jeg regner med at det er en stund siden du leste dette :) Vrakprosenten er mye lavere idag, og langt de fleste får LCD-skjermer uten pikselfeil.

Kan godt vere det er lenge sidan. Men takk for at du opplyste meg om dette. :)

Lenke til kommentar

JEG FIKK SAMME SKJERMEN JEG OG MED EN PIXEL FEIL NEDE mot mitten,kommer til og kunne leve med det,,men n ting jeg ikke skjønner og det er at den har litt etterslep på soldier of fortune og det trudde jeg ikke kunne skje med 8 m`s,,det var skuffende,,hadde jeg vist det hadde det kansje blitt en crt skjerm

Lenke til kommentar
JEG FIKK SAMME SKJERMEN JEG OG MED EN PIXEL FEIL NEDE mot mitten,kommer til og kunne leve med det,,men n ting jeg ikke skjønner og det er at den har litt etterslep på soldier of fortune og det trudde jeg ikke kunne skje med 8 m`s,,det var skuffende,,hadde jeg vist det hadde det kansje blitt en crt skjerm

Etterslep med 8ms!

Då har du ganske god evne til å sjå slike ting. ;)

Endret av zefler
Lenke til kommentar

Eg har kontakta mpx for angrefrist på skjermen min, og i dag kom det angrefristskjema der det står:

"Angrefristen gjelder ikke hvis varen er brukt".

I e-posten eg fekk frå mpx før eg kjøpte skjermen stod det jo at eg berre kunne bytte den på angrefrist dersom den hadde pikselfeil!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...