msh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei er det noen som vet hva hastighets begrensning på Pcmcia port er? Jeg har Usb2 harddisk,den klarer ikke overføre filer mer enn 5-6 mb/s.men kobler jeg samma harddisken på stasjonær Pc,så klarer den hele 22 mb/s Lenke til kommentar
eriktar76 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tror pcmcia er veldig cpu intensitivt. Kopierer filer fra et CF kort i en pcmcia adapter så ligger cpu på nesten 100%. Sjekk cpu når du holder på og se om den taker. Lenke til kommentar
msh Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Nei Cpuen blir ikke belastet Lenke til kommentar
voidar Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hei er det noen som vet hva hastighets begrensning på Pcmcia port er?Jeg har Usb2 harddisk,den klarer ikke overføre filer mer enn 5-6 mb/s.men kobler jeg samma harddisken på stasjonær Pc,så klarer den hele 22 mb/s Sjekk PCMCIA kontrolleren din under kontrollpanel -> system -> enhetsbehgandling. Hva står det? CardBus standardern skal teoretisk kunne kjøre 132MB/s maks. Den faktiskte PCMCIA (gamle) ligger nok på en 22 MB/s eller mindre. Sjekk forøvrig svar på den gamle tråden din og.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=381006 Endret 24. februar 2005 av voidar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå