BennyXNO Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Dere som har erfaring med P-716. Har det endelig kommet en stabil firmware som løser alle problemene som denne spilleren hadde før? Det har jo ingen hensikt å kjøpe denne spilleren uansett om den har S-Ata eller IDE før man har en brenner som fungerer tilfredsstillende. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) firefox: Jeg har 2 stk. Pioneer DVD-ROM 16X ATAPI slot-in og har aldri hatt problemer med dem, og de er faktisk bedre CD og DVD-lesere enn mine andre to Plextor CD/DVD-brennere. Når det gjelder riping av CD/DVD-plater har jeg ikke lagt merke til noe spesielt der heller, men så håndtererer jeg også disse svært forsiktig til vanlig av gammel vane. Så jeg kan trygt avlive alle disse skrekkhistoriene om slot-in spillere som skaper problemer, for jeg vil isåfall tro at feilen heller ligger ca. 30 cm fra skjermen Endret 23. februar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 pleier å være noe stoff foran slotten som tar seg av støvet, ellers kan man jo unngå å støve ned mediene og innstallere spilleren i et kabinett med dør. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 [...] innstallere spilleren i et kabinett med dør. Er det bare jeg som synes mesteparten av poenget med slot inn forviner da? Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg syns i hvertfall det er godt å slippe å vente på at skuffen skal åpne seg for å sette i en CD/DVD. Ser ut som min gamle Pioneer slot-in blir pensjonist snart da. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) hvorfor kommer de fleste dvd brennere fortsatt med ide kontakt, kan de ikke få fingeren ut og begynne med s-ata istedet snart. Skal kjøpe shuttle snart og og da hadde jeg håpet på ide-fritt kabinett, men men. Utrolig trege produsenter. Når det gjelder slot in har jeg nesten bare hatt det, utenom på den bærbare da, Synes det er praktisk medslot in, har det på selvstendige dvd spilleren min også Endret 23. februar 2005 av nerd-light Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hehe, endelig. lurer på om jeg kunne kjøpt meg leilighet for pengene plextor måtte betale til pioneer for å få bruke slot-in.. på tide å permitere min pioneer 106S da kanskje:) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nå er ikke jeg så veldig teknisk anlagt når det gjelder DVD brennere, men støtter denne Dual layer ? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nå er ikke jeg så veldig teknisk anlagt når det gjelder DVD brennere, men støtter denne Dual layer ? Ja, den støtter Dual Layer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg synest ar Slot-in er et herk. Jeg har stort sett dårlige erfaringer med det. Men det bør jo finnes, slik at dem som vil ha det kan få kjøpe det. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har jaktet på Slot-In DVD og CD brenner lenge, akkurat NÅ som jeg har bestillt ny DVD brenner og den er påvei SÅ kommer denne... Bastards Skal definitivt ha Slot-In neste gang, idiotisk med mekanisk CD skuff Lenke til kommentar
noseh Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har jaktet på Slot-In DVD og CD brenner lenge, akkurat NÅ som jeg har bestillt ny DVD brenner og den er påvei SÅ kommer denne... Bastards [...] Du har noe som kalles angrerett Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har bestemt meg for ikke å kjøpe bærbar før jeg kan få i en slot-in dvd spiller/brenner... Finnes slikt??? URLs much appreciated, m'sieurs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå